Nedelja 25. 7. 2021.
Washington
180
  • Chicago
    240
  • New York
    170
  • Belmont
    170
  • Atlanta
    200
  • Boston
    230
  • Firt
    200
  • Denver
    210
  • Detroit
    230
  • Dover
    220
  • Hartford
    220
  • Orlean
    200
  • Helena
    210
  • Ren
    160
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    360
  • Portland
    280
  • Salem
    190
  • Santa Fe
    240
  • Tampa
    230
  • Topeka
    220
1
Nedelja 17.04.2016.
13:56
Vestionline A
Policajci veruju da M.M., rođeni brat Jeleninog supruga Zorana, krije važne informacije o ubistvu pevačice, piše beogradska štampa.
Nedelja 17.04.2016.23:12
"....ДНК није његов....муж пуштен из притвора....", ,".....Јелена ударена 20-30 пута...." , ".....Јелени смрскана лобања на више места....".......итд ДОКЛЕ ОВАКО? Има ли краја оваквим страшним појединостима у вези уб-иства Јелене Марјановић? Зашто баш све мора да се изнесе у јавност? Гдје је мјера доброг укуса и да ли неко размишља да Јелена има малу дјевојчицу која ће сјутра одрасти и читати страшне појединости о стравичној смрти своје мајке? Да ли неко размишља да Јелена има болесну мајку, која је доживјела овакву страшну трагедију да изгуби своју јединицу.....? Заиста ми није јасно да се ево свакодневно по медијима износе овакве појединости које треба да остану барем за сада у кругу полиције и истраге.....Овакво понашање медија превазилази мјеру доброг укуса, а новинари су гори од кр-волочних дивљих предатора !!!

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2021 © - vesti online