Utorak 19. 11. 2019.
Washington
30
  • Chicago
    40
  • New York
    30
  • Belmont
    20
  • Atlanta
    120
  • Boston
    210
  • Firt
    50
  • Denver
    90
  • Detroit
    30
  • Dover
    90
  • Hartford
    50
  • Orlean
    40
  • Helena
    140
  • Ren
    10
  • Honolulu
    220
  • Las Vegas
    140
  • Portland
    220
  • Salem
    90
  • Santa Fe
    120
  • Tampa
    190
  • Topeka
    130
44
Nedelja 06.09.2015.
04:13
Đ. Barović - Vesti A
Bivšem predsedniku Republike Srpske Radovanu Karadžiću u hitnoj operaciji u jednoj civilnoj bolnici kod Haga uklonjena je žučna kesa, ali je Haški tribunal tu informaciju pokušao da sakrije kako od njegove porodice tako i od pravnih savetnika. U kratkom saopšenju Tribunala navodi se da je Karadžić "operisan 27. avgusta u jednoj holandskoj bolnici, jer su ispitivanja ukazala na upalu žučne kese".
Nedelja 06.09.2015.09:39
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:50
Потурици или покатоличеном Србину који је брисао коментаре је/бем мајку, сестру, жену, ћерку... и поручујем ево ти бриши ово доле ако смеш изроде један.
Nedelja 06.09.2015.10:05
Потурици или покатоличеном Србину који је брисао коментаре је/бем мајку, сестру, жену, ћерку... и поручујем ево ти бриши ово доле ако смеш изроде један.
Nedelja 06.09.2015.09:59
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:40
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:59
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:40
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:59
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:41
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:00
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:41
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:00
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:41
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:00
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:42
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:00
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:42
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:01
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:42
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:01
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:42
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:01
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:43
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:01
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:43
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:01
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:43
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:02
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:44
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:02
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:44
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:02
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:44
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:02
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:45
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:02
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:45
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:03
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:45
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:03
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:46
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:03
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.09:46
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!
Nedelja 06.09.2015.10:03
Радован Караџић је јунак и вођа србског народа који је народ водио током одбрамбено-отаџбинског рата против усраша и балијја/муџахедина/терориста. Стварањем Републике Српске народ је спашен од геноцида који би извршили над њим хрвати и муслимани као током 2.св.рата. ЖИВЕО ПРЕДСЕДНИК РАДОВАН КАРАЏИЋ!!! ЖИВЕО ЂЕНЕРАЛ РАТКО МЛАДИЋ!!! ХЕРЦЕГ-БОСНА ЗЕМЉА СРБСКА НИКАД НЕЋЕ БИТИ ТУРСКА!!!