Nedelja 20. 10. 2019.
Washington
30
  • Chicago
    110
  • New York
    40
  • Belmont
    00
  • Atlanta
    130
  • Boston
    190
  • Firt
    20
  • Denver
    120
  • Detroit
    70
  • Dover
    80
  • Hartford
    10
  • Orlean
    40
  • Helena
    130
  • Ren
    00
  • Honolulu
    250
  • Las Vegas
    170
  • Portland
    250
  • Salem
    100
  • Santa Fe
    90
  • Tampa
    240
  • Topeka
    60
30
Nedelja 21.06.2015.
08:18
Lj. Ivanović - Vesti A
Siromaštvo je stanje pljačke, velike kompanije ne plaćaju porez, a male države duguju milijarde. Niko na svetu više nije budala da ne vidi ono što je očigledno, a mnogi intelektualci sveta upozoravaju da će Zapad uskoro platiti ceh brige o bogatima i surovosti prema siromašnima.
Nedelja 21.06.2015.09:12
Капитализам је главни кривац што нема средња класа већ само богаташи и сиротиња .У комунизму је била средња класа .Богаташ постаје још већи богаташ а сиромах још већи сиромах .
Nedelja 21.06.2015.10:16
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:16
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:17
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:18
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:19
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:20
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .
Nedelja 21.06.2015.10:20
И овде коментар избрисан ??? Капитализам уништава све пред собом .Америчка демократија уништава све пред собом .У капитализму нема средња класа ,богаташи постају још већи богаташи а сиромашни још већи сиромашнији .У комунизму је постојала средња класа .СМРТ америчкој демократији .