Sreda 16. 10. 2019.
Washington
60
  • Chicago
    90
  • New York
    60
  • Belmont
    30
  • Atlanta
    170
  • Boston
    230
  • Firt
    60
  • Denver
    160
  • Detroit
    140
  • Dover
    110
  • Hartford
    50
  • Orlean
    100
  • Helena
    190
  • Ren
    20
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    200
  • Portland
    270
  • Salem
    150
  • Santa Fe
    100
  • Tampa
    250
  • Topeka
    70
2
Utorak 27.05.2014.
10:51
Z. Gligorijević - Vesti A
Nakon što je tri dana pio i pucao sa rođacima, kako se sumnja Dragan Antić (49) je ubio suprugu Marinu Antić (46) u njihovoj kući u Dragocvetu kod Jagodine. Kada je došla policija da ga privede, on je počeo da negoduje i psuje, a potom udario policajca. Savladan je i priveden. On je sa bratom blizancem Dejanom Antićem (49) i bratom od tetke šenlučio na terasi porodične kuće.
Utorak 27.05.2014.15:08
Како ми се чини јуче или прекјуче сте писали о овом случају и у тексту је наведено како су Антићи имали диван и складан брак, никада није било свађе ни препирки ни у кући ни са комшијама....такорећи ИДИЛА ?! А у данашњем тексту се пише како је Марина живјела лоше, често у модрицама покушавала побјећи од насилника који је одавно пријетио убиством и који кући има читав арсенал оружја....? Покушала сам наћи те текстове о овом случају али сте их изгледа обрисали, јер су контрадикторни и што је вјероватно непровјерени...?!
Utorak 27.05.2014.15:16
Ово је један од безброј примјера гдје је читав систем и друштво затајило...Марина као жртва прво није имала подршку од своје породице јер су јој 100% говорили "...претрпи ' ћеро проћи ће га..." и правили се блесави на њене модрице мислећи прећуткивањем и потурањем проблема под тепих да ће се тако ријешити све.... Полиција му је у више наврата одузимала оружје па након 1 мјесец му га враћала..... И КО ЈЕ КРИВ ? КРИВИ СУ СВИ !!!

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2019 © - vesti online