Sreda 22. 1. 2020.
Washington
00
  • Chicago
    -30
  • New York
    -60
  • Belmont
    -70
  • Atlanta
    10
  • Boston
    70
  • Firt
    -20
  • Denver
    00
  • Detroit
    -30
  • Dover
    00
  • Hartford
    -30
  • Orlean
    -20
  • Helena
    00
  • Ren
    -80
  • Honolulu
    190
  • Las Vegas
    110
  • Portland
    170
  • Salem
    -30
  • Santa Fe
    20
  • Tampa
    100
  • Topeka
    -70
3
Utorak 26.02.2013.
04:52
J. Jelovac - Vesti A
Bivši predsednik Sindikata Srboleka Tomislac Grubić kaže za "Vesti" da farmaceutska industrija propada samo u Srbiji.
Utorak 26.02.2013.06:47
Зар нам требају други докази зашто нам је тако како јесте? Неморал, накарадни систем вредности, похлепа, лаж, превара... Такво зло влада у нашем народу. Свако мисли да може све да уради ради својих егоистичких интереса. Нерад и жеља за уживањем, по сваку цену. Где је у Србији данас морал, поштење, племенитост, чедност, пожртвовање и милост? То је данас застарело, назадно и глупо. Треба се препуштати уживањима по сваку цену и замарати се што мање. Уби нас зло у нама! Пробуди се Србијо, врати се породичним вредностима и Богу! Ако се ми не будемо мењали на боље, нема нам спаса. Свако нека почне од себе и све ће доћи на своје место!
Utorak 26.02.2013.11:12
. . . jad, beda i bezgranicna sramota Srba i srpske drzave. . . ... naivno pitanje, da li zaista nije moguce malo podnosljivo-posteniji nacin vodjenja jedne drzave ?

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2020 © - vesti online