Utorak 7. 5. 2024.
3
Subota 13.08.2011.
16:50
Blic A
Istraživači američke Nacionalne uprave za aeronautiku i svemir (NASA) pronašli su osnovne jedinice DNK, genetske molekule koji imaju ključni značaj za sve oblike života, u meteoritima koji su pali na Zemlju.
Subota 13.08.2011.18:18
Tako, kad se jednog dana sunce bude raspalo, i delici zemlje budu komete, i stignu na neku drugu planetu, od toga ce tamo nastati zivot... Svi se pitaju da li postoji Bog, a za majku prirodu se niko ne pita, zna se da postoji, i da primer zaba moze da promeni pol ako bude previse istih polova na jednom podrucju, to je sve normalno, sto priroda hoce da opstane, e pa sta je to majka priroda, i zasto hoce da opstane, sta je to sto oblikuje biljke i zivotinje, da bi bile bolje, i da im olaksa zivot, primer, obrve nam sluze da nam se ne bi slivala znoj u oci, ali ko hoce da nam se ne sliva, ko tezi ka tome da se usavrsavamo, majka priroda, a cime ona misli, ko stoji iza nje...
Subota 13.08.2011.20:19
Sezaconalno otkrice NASA otkrila da amerika propada i vuce ceo zapad u propast.zato hajde da napisemo neku glupost kao gore naslov i sludjujemo narod. Pa vidite sta se sve provlaci kroz vesti.otkrili su lekove za sve bolesti stalno pominju vanzemaljce itd... znaci zaigrala mecka i pred njihovom kucom.
Subota 13.08.2011.21:31
"Život na zemlji poreklom iz svemira?" ------------------------------------------------------- Наравно да је тачно ! Мада је маликце непрецизно али полако се приближавамо истини. Наш Отац , Створитељ, Господ са небеса је бацио семе живота на мајчицу земљу и родио се живот !

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*