Ponedeljak 22.07.2013.
Beta

Putešestvije crveno-belih: Do Vestmaneje preko Berlina, Keflavika i Rejkjavika

Kapiten Crvene zvezde Nenad Milijaš i trener Slaviša Stojanović

Revanš utakmica drugog kola kvalifikacija za Ligu Evrope igra se u četvrtak od 20.30 časova u Vestmaneji. U prvoj utakmici, prošlog četvrtka, crveno-beli su pobedili sa 2:0.

Fudbaleri i stručni štab Crvene zvezde sutra ujutro putuju za Berlin, a tamo će u hotelskom dnevnom boravku na aerodromu čekati 12 sati na let za Keflavik, odakle će autobusom ići za Rejkjavik. U Rejkjaviku će prenoćiti, a u sredu popodne malim avionom otići na ostrvo Vestamaneju.

Temperature na Islandu su tokom dana oko 12 stepeni a noću padaju do pet stepeni. Osim toga, u hotelima često nema ni roletni ni zavesa, tako da će ekspedicija Zvezde nositi folije za prozore, da bi igrači mogli da spavaju.

"Nije jednostavan put, ali kako su oni išli ovamo tako i mi idemo tamo. Moramo dobro da se pripremimo i da budemo oprezni iz ugla rezultata, puta i forme. Mene više brine visinska razlika nego temperaturna jer će na nižim temperaturama možda biti bolji kapacitet za trčanje. Nadam se", rekao je Stojanović uz osmeh.

Fudbaleri Crvene zvezde neće trenirati više od 48 sati pred duel, a osim puta koji će trajati skoro dana, Zvezdu na Islandu čekaju niske temperature i bele noći.
"Ne čeka nas baš lak posao. Prvo jer oni nisu nimalo naivan protivnik, drugo jer smo imali problema sa povredama, tako da krećemo maksimalno oprezno na Island i nadamo se najboljem", rekao je Stojanović.

Neizvestan je nastup Nikole Mijailovića, kao i Stevana Lukovića koji se povredio u jučerašnjoj kontrolnoj utakmici sa Bežanijom (1:0), a tek će se posle večerašnjeg treninga znati u kakvom je stanju Filip Kasalica.

Trening vicešampiona Srbije počinje večeras u 18 časova, a put Berlina se kreće sutra u 7.50 časova.