Subota 24. 8. 2019.
Washington
160
  • Chicago
    210
  • New York
    180
  • Belmont
    200
  • Atlanta
    290
  • Boston
    270
  • Firt
    210
  • Denver
    180
  • Detroit
    200
  • Dover
    230
  • Hartford
    210
  • Orlean
    190
  • Helena
    300
  • Ren
    180
  • Honolulu
    250
  • Las Vegas
    290
  • Portland
    310
  • Salem
    220
  • Santa Fe
    220
  • Tampa
    300
  • Topeka
    210
5
Ponedeljak 22.04.2019.
12:59
Danas, Vestionline A
Uprkos trudu naših vlasti da dokažu kako je Srbija zemlja koja beleži najveći ekonomski napredak u Evropi ili bar regionu, malo malo pa se pojavi neka rang lista koja nas svrstava među one ekonomski neuspešnije zemlje.
Ponedeljak 22.04.2019.15:24
A Blumbergu i inim inače treba verovati. Možda na Soroševoj listi bolje prolazimo !
Ponedeljak 22.04.2019.19:22
Aj Brazil ali Španija i Grčka bednije od nas, (?)...ma nek´ide život, super nam je bre ovde
Ponedeljak 22.04.2019.19:56
Srbija je na ovako niskom granama ali zato donira novac za restauraciju Notr Dama...
Utorak 23.04.2019.00:24
Па то је то. Обнављамо катедралу католичке, средњевековне Инквизиције док Српски народ нема шта да једе. Сами смо криви. Не излазимо на изборе па нам на глави седе политичари, митомани, који живе у дневним сновима и од Србије праве велесилу. Паметније би им било да пошаљу у Француску српско племство да им обнове монархију и спасу јадан народ од пропасти.
Utorak 23.04.2019.08:55
Sve neke vazece liste ali iskljucivo sa Zapada. Kad krenu demonstracije tzv.opozicije odmah se pojavi lista gde je Srbija pala na listi medijskih sloboda. Sad ce se pojaviti lista gde cemo procitati da Crvena Zvezda opasno ugrozava sportski fer plej jer je eto pobedila Buducnost sramnim rezultatom i to u finalu. Samo GOSPODO SA ZAPADA servirajte te liste, mi "VAM VERUJEMO" !!!!