Petak 4. 12. 2020.
Washington
180
  • Chicago
    240
  • New York
    170
  • Belmont
    170
  • Atlanta
    200
  • Boston
    230
  • Firt
    200
  • Denver
    210
  • Detroit
    230
  • Dover
    220
  • Hartford
    220
  • Orlean
    200
  • Helena
    210
  • Ren
    160
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    360
  • Portland
    280
  • Salem
    190
  • Santa Fe
    240
  • Tampa
    230
  • Topeka
    220
3
Ponedeljak 19.12.2016.
12:22
Vestionline A
Stalni predstavnik SAD pri NATO-u Daglas Lut izjavio je da ne misli da će Rusija napasti Alijansu, ali da to ne znači da NATO ne snosi odgovornost za druge zemlje, poput Estonije, koja se graniči sa Rusijom.
Sreda 21.12.2016.20:24
Има велике разлоге да вас нападне, да вас слисти са лица земље, да не постојите. Слуге у формирању глобалног светског поредка, и уништавању националних држава. П.С. Тако су Стаљин и Хитлер склопили споразум о ненападању, исто ко што ви сада преговарате, Русија и нато.
Sreda 21.12.2016.20:25
Покрет за НЕЗАВИСНУ Калифорнију отворио ''амбасаду'' у Москви!! Све се враћа све се плаћа!........... ht tps://w w w.rt.c om/usa/370698-...
Sreda 21.12.2016.20:27
______НА НЕБЕ БОГ, А НА ЗЕМЛЕ РОССИЯ!_____ На небе Бог, а на земле Россия! Я верю в Бога и в Россию верю я! Умна, добра, богата и красива! Как Бог, правдива Родина моя! Пьянит здесь от душевного общенья! Я духом милосердных окрылён! Купаюсь в океане вдохновенья! И, слава Богу, Богом я не обделён! Спасает души наши нам Мессия! От алчности, от злобы и вранья! Спасёт весь мир от гибели Россия! Я верю в тебя, Родина моя! Когда кругом галопят бесы в танце, Россия шаг свой делает вперёд!