Četvrtak 25. 2. 2021.
Washington
180
  • Chicago
    240
  • New York
    170
  • Belmont
    170
  • Atlanta
    200
  • Boston
    230
  • Firt
    200
  • Denver
    210
  • Detroit
    230
  • Dover
    220
  • Hartford
    220
  • Orlean
    200
  • Helena
    210
  • Ren
    160
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    360
  • Portland
    280
  • Salem
    190
  • Santa Fe
    240
  • Tampa
    230
  • Topeka
    220
7
Subota 04.06.2016.
13:53
Vestionline A
SNP "Naši" obavestio je rusku ambasadu u Beogradu o tome da je Centar za evroatlantske studije (CEAS) sastavio je spisak od 105 organizacija i pojedinaca koje je označio kao "prokremaljske" strukture, i predala ga zapadnim ambasadama.
Subota 04.06.2016.14:42
rusofili i prorusi su najveći izddajnici u srbiji jer oni su jedini koji se otvoreno zalažu za nestanak srpske nacije i srpske države, žele da budu ruska gubernija, mali rusi i ruske sluge.
Subota 04.06.2016.14:58
samo uz one u koje mozes da se UZDAS !!! Kao recimo Hrvati u Zapad !!! Dobili su drzavu (tisucu letnji san) , a oni "gubernijasi" zbrisali sa Kosova pre i nego se uselili na aerodrom Slatina !!! Treba da se uzdamo u belosvetsku bagru kao Asad !!! ???
Subota 04.06.2016.15:18
Зато ти, као и Кроати, не видиш небо...стално се играш игре "берем, берем цвеће" са гаћама до колена!!! Мама ти је преферирала пијане руске паламаре...зато их и мрзиш!
Nedelja 05.06.2016.08:45
samo uz one u koje mozes da se UZDAS !!! Kao recimo Hrvati u Zapad !!! Dobili su drzavu (tisucu letnji san) , a oni "gubernijasi" zbrisali sa Kosova pre i nego se uselili na aerodrom Slatina !!! Treba da se uzdamo u belosvetsku bagru kao Asad !!! ???
Subota 04.06.2016.17:40
rusofili i prorusi su najveći izddajnici u srbiji jer oni su jedini koji se otvoreno zalažu za nestanak srpske nacije i srpske države, žele da budu ruska gubernija, mali rusi i ruske sluge.