Subota 7. 12. 2019.
Washington
10
  • Chicago
    -30
  • New York
    -50
  • Belmont
    -40
  • Atlanta
    90
  • Boston
    160
  • Firt
    00
  • Denver
    50
  • Detroit
    -20
  • Dover
    60
  • Hartford
    00
  • Orlean
    -20
  • Helena
    100
  • Ren
    -50
  • Honolulu
    230
  • Las Vegas
    110
  • Portland
    170
  • Salem
    -10
  • Santa Fe
    00
  • Tampa
    100
  • Topeka
    -30
1
Subota 09.04.2016.
11:52
Vestionline A
Nebojša Rojko zvani Vihor iz Borče, koga policija traži zbog ispitivanja u vezi sa događajima na dan ubistva pevačice "Granda" Jelene Marjanović, uhapšen je u petak uveče u Bosni i Hercegovini.
Sreda 13.04.2016.17:37
Данима већ читамо разне теорије те било је ово...те десило се оно....?! Мислим да полиција и надлежни органи треба да раде свој посао и тек када дођу до неких правих чињеница да се то објави а не овако данима, развлачење и черечење већ на жалост мртве Јелене...те уб-ијена је са 20 удараца у главу! Те лобања јој је пукла на неколико мјеста...! Те није ту уб-ијена ...већ тамо ...па довезена до насипа...итд Мислим да је нехумано и нељудски од стране свих ових пискарала који оваквим насловима настоје да што боље продају своје 5-парачке листове а при томе не размишљајући да ли поступају хумано према Јелениним најближим и према њој мртвој, Бог да јој души подари мир и спокој!

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2019 © - vesti online