Subota 16. 1. 2021.
Washington
180
  • Chicago
    240
  • New York
    170
  • Belmont
    170
  • Atlanta
    200
  • Boston
    230
  • Firt
    200
  • Denver
    210
  • Detroit
    230
  • Dover
    220
  • Hartford
    220
  • Orlean
    200
  • Helena
    210
  • Ren
    160
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    360
  • Portland
    280
  • Salem
    190
  • Santa Fe
    240
  • Tampa
    230
  • Topeka
    220
2
Subota 19.03.2016.
21:10
Tanjug, Vestionline A
Zbog eskalacije tenzija između Rusije i Zapada, svet je danas bliži nuklearnom ratu nego što je ikada bio otkako je okončan hladni rat, upozorio je predsednik ruskog Saveta za međunarodna pitanja i bivši ruski ministar spoljnih poslova Igor Ivanov.
Subota 19.03.2016.21:26
Нуклеарни рат је уништио већину планете.Људи који су преживели постали су људождери зато што је било немогуће наћи другу храну.У ресторану човек збуњеног погледа упита келнера : - " Па добро јаране ,зашто је амерички мозак најскупљи?" Овај одговара:- " Ех,ваља прво ухватити американца,а кад га ухватиш,ваља му главу разбит.И кад то урадиш питање је хоћеш ли шта наћи унутра..."
Subota 19.03.2016.22:11
Narede partizanski komandanti Igmanski marš i tako partizani idu po hladnoći, kada u jednomo trenutku Mujo zakuka: - "Jao meni..." Drugi partizan uhvati Muju preko usta: - "Ćuti, budalo, čuće nas Švabe!", ali ne vrijedi, Mujo i dalje plače. Zovnu oni doktora i on pita Muju šta mu je. Mujo će: - "Doktore, vidim, ljudima otpadaju prsti sa ruke i noge od zime ali meni otpao kuurac." - "Nema problema, Mujo! Čim istignemo u Foču, ja ću ti to zašiti, samo ga stavi u džep i ćuti." Prošao marš, ode Mujo kod doktora: - "Doktore, evo mene!" - "Koji si ti?", doktor ne može da se sijeti. - "Pa ja sam onaj, znate zbog onoga..." - "A da!", sjeti se doktor: "daj to ovamo, sada ćemo da ga zašijemo." Traži Mujo u džepu od pantalona, nema ga, traži u jakni, opete nema, kad će ti on: - "Doktore, jeebo maater ako ga nisam popuušio!"

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2021 © - vesti online