Utorak 25. 2. 2020.
Washington
00
  • Chicago
    20
  • New York
    20
  • Belmont
    00
  • Atlanta
    80
  • Boston
    160
  • Firt
    50
  • Denver
    70
  • Detroit
    10
  • Dover
    80
  • Hartford
    40
  • Orlean
    20
  • Helena
    150
  • Ren
    00
  • Honolulu
    240
  • Las Vegas
    120
  • Portland
    170
  • Salem
    70
  • Santa Fe
    00
  • Tampa
    190
  • Topeka
    40
2
Ponedeljak 26.10.2015.
09:28
sputniknews.com, Vestionline A
Džim Din, urednik "Veterana danas", kaže da će se sada svi ujediniti oko Vladimira Putina, s obzirom na to su da njegov rejting i popularnost dostigli novi rekord. Ruski predsednik zna kako da savršeno "odigra na diplomatske karte" i "nikada ne greši", a inteligentno je razotkrio laži Zapada o iranskom nuklearnom programu i lažni rat protiv ID.
Utorak 27.10.2015.06:04
"На моје питање о потенцијално опасним ситуацијама у ваздушном простору Сирије, у контексту присуства руских, израелских и америчких авиона, генерал Игор Конашенков је за „Политику” рекао како постоји стална веза између надлежних израелских и руских инстанци по том питању, као и да је с Американцима постигнут договор, па ни ту не очекује проблеме....... Али, у Сирији има проблема. И за новинаре. Час има, па нема интернета. Исто је и са струјом. У руској војној бази Хмејмим, на аеродрому крај Латакије, прес-центар је једна собица три с три метра у згради цивилног дела аеродрома, четири стола и осам столица, апарат с хладном и топлом водом, кеса с кафом и пластичне чаше. Ниједан компјутер, копир-апарат, факс. Ништа. Када смо сви унели опрему, торбе, камере, стативе, рефлекторе и лаптопове практично смо ходали једни по другима. И таман када уграбиш пола метра простора за писање – нема интернета. Пише: Мирослав Лазански Опширније у штампаном и дигиталном издању објављено: 26.10.2015. ............................. P.S. nije ni cudo da traze pomoc i odobrenje Amera " Ниједан компјутер, копир-апарат, факс. Ништа" ..... a zaboravio si da je izignorisani Putin ponovo poceo da kleci !?

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2020 © - vesti online