Ponedeljak 10. 8. 2020.
Washington
230
  • Chicago
    230
  • New York
    190
  • Belmont
    210
  • Atlanta
    250
  • Boston
    260
  • Firt
    220
  • Denver
    230
  • Detroit
    250
  • Dover
    240
  • Hartford
    230
  • Orlean
    220
  • Helena
    250
  • Ren
    190
  • Honolulu
    270
  • Las Vegas
    350
  • Portland
    290
  • Salem
    240
  • Santa Fe
    220
  • Tampa
    250
  • Topeka
    250
6
Utorak 24.03.2015.
15:28
Tanjug A
Predsednica Kosovo Atifeta Jahjaga je, povodom 16 godina od početka NATO bombardovanja, izjavila da je ta akcija bila izvedena radi zaštite civilnog stanovništva.
Utorak 24.03.2015.15:31
kurrvo siftarska razvaljena...........da te grupno iskarama i od muke da lipses....pasce jedno arbanasko...........Da se ta drrolja sladi bombardovanju..........A mi da cutimo...............da vam se napijemo krvi kad se vratimo!
Utorak 24.03.2015.16:21
Атифета,бомбардовање је имало сврху како би се окупирала Србија.Шииптари су почели рат на Косово 16 јануара 1997.год. када су подметнули бомбу испод аутомобила и тада је тешко рањен тадашњи ректор Приштинског универзитета Радивоје Паповић.Српска полиција и војска су морали да бране Србе са Косова и мир али ви сте помоћу американаца још више почели да пуцате.САД ,НАТО и ЕУ су били иза ваших леђа.У Босни и Херцеговини рат су почели бошњаци 1 марта 1992.год. током српске свадбе испред Старе цркве на Башчаршију у Сарајеву криминалац и припадник зелених беретки Рамиз Делалић пуцао из пиштоља убиио Николу Гардовића и ранио свештеника Раденка Миковића.САД и НАТО су потплатили шииптаре,хрвате и бошњаке да почну рат на Балкану како би Балкан био Амерички .Американце заболе уво како живе шииптари.САД су се бориле да буду што ближе Москви.САД сада желе Кијев у своје руке а не боре се за бољи живот народа Кијева." Не нападају САД Србију,Либију,Ирак због Милошевића,Гадафија и Садама Хусеина већ Милошевића,Гадафија и Садама Хусеина због Србије,Либије и Ирака ".

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2020 © - vesti online