Ponedeljak 25. 11. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
78
Nedelja 30.11.2014.
13:32
Beta #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Poglavar Rimokatoličke crkve Franja danas je u Istanbulu apelovao na jedinstvo katoličke i pravoslavne crkve i dodao da taj istorijski korak traže žrtve ratova i mladi.
Nedelja 30.11.2014.15:00
Nesvatljiv i odvratan je nacin na koji Vatikan zeli da pokori i na koljena baci pravoslavnu Crkvu i sve pravoslavne vernike.Mozemo se samo nadati da nasi Crkveni Poglavari nece napraviti kardinalnu i nedopustivu gresku,zbog koje cemo svi podjednako ispastati,kako mi tako i buduce generacije.U ovom momentu jedino ispravno drzanje ima Njegovo Preosvestenstvo Patrijarh Ruski Kiril(Bog da ga dugo pozivi).Uzdajmo se u ispravnu Boziju ruku!!!
Nedelja 30.11.2014.16:50
.....i Vartolomej, duhovni vođa 300 miliona pravoslavaca na svetu... Po kojem izvoru je ova groteksna izjava-da li vatikanskom, posto je Vartolomej njihov podanik? Nece moci. Pa Vartolomej nije Grcima Patrijarh, a ne da bude meni.
Nedelja 30.11.2014.17:04
......Franja je posle toga od Vartolomeja zatražio blagoslov za sebe i katoličku crkvu. To je, kako navodi agencija Asošiejted pres, izraz popuštanja i izražavanja poštovanja prema pravoslavnoj crkvi...... Da li treba da prostimo klanja kao da se nista nije dogodilo? Po toj logici mozemo i mi katolike da koljemo, pa kad nas ne bude, onda neka oni oprastaju nasoj deci i unucima? Primera radi za katolike je Jasenovac stara stvar, ali Srebrenica nije. Zanimljivo, inace nesta sta nema veze sa katolicima. Mudri latini. Ako pravoslavlje pristane na ekumenizam, onda i neka dele sudbu demona. Na svakom coveku je izbor.
Nedelja 30.11.2014.15:25
O kom on jedinstvu prića? U Germanskoj i Staroslovenskoj veri svi smo bili isti i danas se sprovode naši običaji. Ubijali su nas i palili da priznamo hrišćanstvo kao istinsku veru i pravu. Jer su videli da nemogu da nas pobede pa su preuzrli nađse običaje i sujeverja. Oni vole vlast zato imaju poglavare crkava i propagiraju neku ljubav. a u ime ljubavi ubijaju.
Nedelja 30.11.2014.17:00
Religija starih slovena prenesena u hrišćanstvo Reč Bog postoji u svim slovenskim jezicima i nije došla sa hrišćanstvom: još u starim hronikama pominju se Dajbog, Stribog, Crnobog... Ideja o više bogova prisutna je čak i u Bibliji, uprkos tome što je, za razliku od politeizma starih Slovena, hrišćanska vera monoteističkog tipa (vera u jednog Boga); veoma je teško na drugi način protumačiti stihove koji govore o stvaranju prvog čoveka: „I reče Gospod Bog: ’Eto, čovek posta kao jedan od nas’“, ili: „Potom reče Bog: ’Da načinimo čoveka po svom obličju, kao što smo mi.’“ PS Zašto Hrišćanski Bog UPOTREBLjAVA MNOŽINU???
Nedelja 30.11.2014.17:20
II deo -------- Prema legendi, kada je Svarog završio sa stvaranjem sveta, odveo je svoju ženu Boženu Vidu (prema nekim legendama njegova žena je bila Lada) na zemlju da joj pokaže svoje delo. Dok se Svarog divio svom delu, Vida je zaspala pod granama jednog stabla. Sanjala je kako svetom hode stvorenja slična Svarogu i njoj. Kada se probudila, rekla je Svarogu šta je sanjala. Svarog joj odgovori da je i on mislio da upravljanje svetom prepusti zemaljskim bićima nalik na njih. Svarog ode do dva stabla i načini od njih ljude. Ti ljudi su bili su nemi i bez života. Jednom je Svarog udahnuo život, drugom Vida.
Nedelja 30.11.2014.17:22
III deo ---------- Od hrasta kome je Svarog udahnuo život nastade muškarac, kome dadoše ime Dobravko, a od lipe kojoj je Vida udahnula život nastade mlada žena kojoj dadoše ime Ljubljanka. Svarog im je namenio dužnost da načine potomstvo koje će živeti na zemlji i koje će samo krojiti svoju sudbinu. Tako Svarog završi stvaranje sveta. Svarog je iskovao prvu burmu za bračni par i postao time zaštitinik braka. Naučio je ljude kako da obrađuju čelik.
Nedelja 30.11.2014.17:24
IV deo --------- Svaroga su zvali i Višnji ili Svevišnji (tako Srbi i dalje nazivaju sada hrišćanskog boga). Predstavljao je gospodara bogova i upravnika vasionskog poretka. Bio je gospodar Svarge. Reč Svarga, Swarga na sanskritu znači nebo, raj, nisko nebo. Svarga je u hinduizmu raj u kome borave pravični pre svoje reinkarnacije. Kod Slovena je Svarga predstavljala nešto poput sveta bogova i mrtvih, slično nordijskoj Valahali. Takodje se pominje Irij kao deo Svarge, što je predstavljao raj, odnosno vrtove u Svargi. Svaroga je kao simbol predstavljao kolovrat, Slovenska svastika (simbol sunca) sa osam krakova.
Nedelja 30.11.2014.17:08
Obicaji kod Srba koji su PREUZETI iz RODNOVERJA (vere slovenskih naroda) Da li znate koji su to obicaji koje su Srbi zadržali i koriste ih u Srbiji (i sire) ? Ti obicaji npr. uopste nemaju veze sa pravoslavljem (ili hriscanstvom) pa opet Srbi smatraju da su svi ti obicaji deo vere u Boga itd. Evo nekih obicaja RODNOVERJA - Slavljenje slave. - Slavljenje Bozica. - Slavljenje Uskrsa. - Daća. - Nova Godina.
Nedelja 30.11.2014.17:09
NASTAVAK ----- Pa konkretno: - Unosenje Badnjaka. - Farbanje jaja. - Nosenje hrane na groblje. - Prenosenje mlade preko praga na dan vencanja. - Presecanje kolaca na slavi. - Gadjanje jabuke na svadbi. - Kicenje kapije cvecem na Djurdjevdan i uoci svadbe. - Bacanje sita preko kuce na dan vencanja. - Pletenje venaca na Lazarevu subotu ili Vrbicu , koji se kasnije stavljaju deci na glavu, a oko vrata nose zvonce. - Kupovina venaca za sahranu. - Kicenje bozicne jelke. - Korindjenje. ( U Vojvodini. ) - Pravljenje koljiva za slavu. (Psenica) - Pravljenje bozicnih i slavskih kolaca. - Klanje petla na Iliju Gromovnika. - Bele poklade. - Prevodjenje stoke preko vatre u Sumadiji. itd. itd.
Nedelja 30.11.2014.13:40
Niti katolika ima 1,2 milijarde, niti pravoslavaca ima 300 miliona.. pogotovo ne onih koji poštuju patrijarha Vartolomeja kao prvog među jednakim.. 300 miliona pravoslavaca ima ako se računaju i drevno istočne crkve ( monofizisti ( Jermeni, Kopti,Eritrejci, Etiopljani)) i kanonsko nepriznate pravoslavne crkve ( kojji imaju par miliona vjernika) u Makedoniji i Ukrajini,( u Crnoj Gori je zanemarljiv broj vjernika kanonski nepriznate CPC )
Nedelja 30.11.2014.14:02
Pravoslavlje je deo Hriscanstva, a Hriscanstvo, koje bi trebalo da bude zasnovano na ucenju Isusa Hrista, nema veze sa njegovim ucenjem jos od pocetka... Ako govorimo o religiji koja je stvorena posle vaseljenskih sabora, Pravoslavlje je ono izvorno... Ali moramo biti svesni da su posle prvih sabora, Kopti i Jermeni odvojili svoje vere, tako da nisu "sacekali" utemeljenje Pravoslavlja...
Nedelja 30.11.2014.14:39
Video sam u jednoj reportaži gde u koptskim crkvama drže sliku pape jovana pavla..za mene oni nisu više pravoslavci.za jermene ne znam da li su i dalje ortodoksni.
Nedelja 30.11.2014.19:06
Te Kopte koje si gledao nisu pripadnici Koptske monofizitske pravoslavne crkve nego su unijati.. a ima i njih.. Kopti imaju svog patrijarha koga zovu i papa ili zajedno patrijarh-papa. Kopti svakako nisu pravoslavci kao i mi..
Nedelja 30.11.2014.14:40
Pravoslavlje je Hriscanstvo, nije deo .Gospod Isus Hristos je blagoslovio svojih 12 ucenika, a oni su blagoslovili Svete Oce, koji su na Vaseljenskim saborima utvrdili i potvrdili nasu veru ( kao sto je simbol vere) i koja je do danas neizmenjena. Zato i jeste prava slava. To sto su se katolici ODVOJILI od pravoslavlja, dobili su nagradu u obliku protestanata, a oni od luteranata , jehovinih svedoka satanista laznih proroka itd, A Pravoslavlje i danas ide istim teskim i uzanim putem kojim je i isao Gospod Isus Hristos. Da bi pisali o Pravoslavlju mora da ste u njemu i sa njim, vo vjek i vjekov AMIN.
Nedelja 30.11.2014.14:47
"Da bi pisali o Pravoslavlju mora da ste u njemu i sa njim..." ? а да би били "у њему и са њим" морате да урадите - шта ??
Nedelja 30.11.2014.15:06
Da se iskreno pokajes iz dubine duse pred sobom samim i Gospodom, a onda ides, da se ispovedis pred svojim duhovnikom i po njegovom blagoslovu se pricestis i krenes da zivis onako kako si se pokajao iz dubine duse. A ostalo ce sve Bog da doda, to vec ja ne bi trebalo da ti objasnjavam nisam dostojan a ni blagosloven da to radim. za pocetak toliko.
Nedelja 30.11.2014.15:23
да се искрено покајем - због чега ? што не верујем у догму или што верујем Православним прецима ? Што не верујем слепо - него сумњам ? И шта да радим грешан, ако одем до духовника а код њега истакнут - ценовник услуга ? А ја, грешан, научен да Вера нема цену ?
Nedelja 30.11.2014.15:39
Prvo zato sto neverujes i sumnjas. Kada osetis da zbog toga treba da se pokajes onda ces videti da nemas belu haljinu. Na uprljanoj haljini fleka se ne vidi , zato i ne osecas da gresis i ne osecas da si gresan. Tada pocinje pokajanje, i krece sve ostalo. Sto se tice cenovnika, ne kazem da ih nema, al kod iskreno verujucih svestenika kojih ima i te kako nema cenovnika za ispovest i pokajanje. Niko ti nece primorati da das novac. Kada sam jednom bio na ispovesti (niko mi nije nikad trazio novac niti sam ja davao) ali jednom se monah tako iskreno pomolio za mene pri ispovesti, ja se za sebe nisam tako pomolio, ja podstaknut od "onog" masim se za dzep, monah ANDREJ me je zaustavio rukom i
Nedelja 30.11.2014.15:42
tako prekorno sasekao pogledom , gde sam ja shvatio da gresim. Al Srbin ne bi bio Srbin da ja jos jednom nisam pokusao da dam novac , jos jaci prekor sam dobio pogledom, i u smislu : Dosao si sa jednim grehom a izaci ces sa dva. Izasao sam nikad duhovno laksi . Tvoj je izbor.
Nedelja 30.11.2014.15:53
Ти си срећан човек, кад слепо верујеш и не сумњаш... то чак ни један Достојевски није успео док није прошао "Кроз пакао скепсе, сумње, одрицања и неверја , и тек тада поверовао у Христа као у Бога и Господа" ... и понављам - избор није "мој", већ Оних далеко пре мене...
Nedelja 30.11.2014.16:05
Nije samo Dostojevski uspeo u tome, milijarde i milijarde su to postigle pre njega ai posle njega. Tacno je to sto si napisao o dostojevskom, al se upokojio sa osmehom , to ti je jos jedan dokaz , tako su ga nacrtali na odru. Ti biras svoj put , postujes pretke, ne odbacujes ih . Zamisli kad bi se ja odrekao svog dede ili oca sto je pogresno slavio posnu slavu, ne ja to mogu samo da ispravim., ali sustina ostaje ista.
Nedelja 30.11.2014.16:52
Ово што си написао ми личи на ону "пошалицу" кад се ћерка жали мајци : "не знаш ти мајко, како је то децу рађати" ?? Или варијанта кад син објашњава оцу како се праве деца ? шалим се, не замери.... Пример Достојевског сам навео као доказ да Пут до Њега не води преко слепог веровања (уосталом то све време и пишем..) ? И још нешто - "исправком" коју спомињеш ниси исправио него баш супротно - променио суштину....
Nedelja 30.11.2014.18:33
Nisam prestao da slavim slavu , vec je slavim onako kako treba posno ,kako Bog zapoveda, sto bi rekao narod , i tu sustina nije izmenjena, samo je jos pojacana . Ne mogu da promenim sustinu ako slavim slavu kako treba. Drugo mi ne tezimo da dostignemo Dostojevskog,nego spasenje , Za svakog coveka je propisan drugi lek, Osnovna supstanca tog leka je pokajanje.Inace ti nista ne zameram razgovaramo vrlo pristojno , HRISCANSKI, za razliku kako Srbi umeju kada se ne slazu.Ja znam, da sam davno prestao da verujem, sada znam da je Isus Hristos Gospod. jer ne mogu nekakvi kamencici i figurice i ljudske izmisljotine sa laznim bogovima da ljudima pomognu. HRISTOS JE PUT ISTINA I ZIVOT.
Nedelja 30.11.2014.15:29
"Gospod Isus Hristos je blagoslovio svojih 12 ucenika, a oni su blagoslovili Svete Oce, koji su na Vaseljenskim saborima utvrdili i potvrdili nasu veru ( kao sto je simbol vere) i koja je do danas neizmenjena." Prvo sto je i te kako izmenjena... Drugo, tom istom logikom, danasnje svestenstvo je isto tako blagosloveno, istim putem od Isusa Hrista... Ne znam sta da ti kazem, osim da je izgleda Bog podigao plate, pa se zato voze onakvi automobili...
Nedelja 30.11.2014.15:57
Simbol vere i danas se cita kako je utvrdjen na Vaseljenskim saborima i samo on ti je odbrana i od pape i od svih jeresi i ekumenizma jeresi nad jeresima. Sto se tice neznabozaca ,pagana itd sve te vere i neverje i viselazno verje ne daje resenje zivota, osim Gospoda Isusa Hristosa, a to je VASKRSENJE. jedino Hristos daje spasenje kroz Vaskrsenje. svi ostali se vrte u zacaranom krugu bez KONACNOG RESENJA.
Nedelja 30.11.2014.16:34
Jeste, ali ono sto je Hrist pricao, nema veze sa onim sto je DOGOVORENO na saborima... I nasi preci su verovali u zivot posle smrti... U vecni zivot sa svojim precima... Poenta je bila zasluziti ga, tj biti dostojan svojih predaka, nikakvim kajanjem (zasto bi se neko kajao celog zivota, iako nista nije uradio?)...
Nedelja 30.11.2014.18:22
Popovi nisu odmah Isusa priznali za boga, to su učinili tek 300 i nešto godina posle njegovog rođenja. U bogove su ga ubrojali tek 325.g. naše Ere na Prvom Vaseljenskom saboru u Nikeji, gde su crkveni velikodostojnici po svojoj samovolji većinom glasova (316 – »za«, 2 – »protiv«) (kao na partijskom sastanku) imenovali Isusa Hrista za boga. I eto i tako nastaju Bogovi.
Nedelja 30.11.2014.15:36
I ako je tako, ako je sve sto je dogovoreno od strane "blagoslovljenih" ljudi, kako onda da se rodjenje Isusa Hrista (Bozic), poklapa sa paganskim obicajem slavljenja rodjenja paganskog Boga sunca??? I to u dan... Jel to znaci da je mozda ta stara nasa vera bila ispravna??? Kako to da se sve hriscanske svetkovine, poklapaju sa paganskim??? Isus Hrist je bio protiv materijalnog, pa tako i protiv hramova. Nasi preci su slavili Bogove u sumi, u prirodi, u okruzenju koje je sam Bog stvorio... Poceli smo da gradimo VELIKE hramove tek po primanju hriscanstva koje podstice skromnost... Pre bih rekao, da su nasi preci i Isus Hrist u pravu, a hriscani ne...
Nedelja 30.11.2014.15:43
Ми смо међу последњима и примили "изворно" Хришћанство зато што нисмо могли тако лако да се одрекнемо Христа у нашим срцима... А пошто Га се никад ни одрекли нисмо -"хришћанство", које нам савременици тумаче као "изворно", никад се и није искрено укоренило међу нама...
Nedelja 30.11.2014.16:31
„Претворили сте своју религију у народну цркву, боље рећи у народну традицију. Међутим, ви нисте религиозни. Нисте могли да прихватите Бога какав је у Библији, претворили сте га у вечног и свемоћног главара свог народа. Ако бих могао да у овој области употребим тривијалан израз, радо бих рекао да ваш ”бог„ носи оклоп и браду Краљевића Марка, шајкачу вашег ратника са Цера и Јадра, Кајмакчалана и Доброг поља.” Арчибалд Рајс (Rodolphe Archibald Reiss) „Чујте СРБИ”
Nedelja 30.11.2014.16:54
Поново - тачно... Све је то већ давно испричана прича... Лепо си написао - да су Срби "слепо веровали" у Библију - кур мој би се ми данас звали како се зовемо....
Nedelja 30.11.2014.19:12
Vladika Artemije nije zilot, nego monah Srpske pravoslavne crkve. A uzgred budi rečeno poznat je kao prijatelj Albanca Kolje Kamanija kome je bespravno prodao imovinu (poslovni prostor) u vlasništvu Srpske pravoslavne crkve.
Nedelja 30.11.2014.17:28
Bespoštedna borba za prevlast u hrišćanskom svetu HAOS oko različitog tumačenja određenih dogmi, dovodi do rascepa u hrišćanskoj crkvi 1054. godine. Nastaju zapadna (rimokatolička) crkva i istočna (pravoslavna) crkva, koje međusobno razmenjuju anateme i dovode do velikih podela i verskih mržnji koje traju i danas. Desetine miliona hrišćana su platili životom različito tumačenje određenih dogmi.
Nedelja 30.11.2014.17:32
Vaseljenski patrijarh Kalikst je bacio anatemu I ovo je sve u duhu pravoslavlja Po osvajanju vizantijskih teritorija Stefan Dušan se 1345. proglasio za cara Srba, Grka tj. Romeja i Bugara, a srpsku crkvu je sa ranga arhiepiskopije uzdigao na rang patrijaršije što će biti priznato posle nekoliko decenija. 1346. godine je samovoljno prisvojio titulu cara, a svojega dvorjanina je proglasio patrijarhom, da bi mu on stavio carsku krunu na glavu. Na srpsku patrijaršiju, stvorenu mimo volje Carigrada, vaseljenski patrijarh Kalikst je bacio anatemu, što je u narodu učinilo mučan utisak. Narod je ovo prokletstvo dovodio u vezu sa nesrećama, koje do danas snalaze srpski narod.
Nedelja 30.11.2014.14:38
папига тражи јединство ради лакше контроле... уосталом - која је иначе сврха религије него - контрола ?
Nedelja 30.11.2014.14:58
Svrha Hristovog dolaska nije bila nikakva kontrola nego spasavanje dusa, a crkva koju je uspostavio Svetim Duhom i Apostolima je brod koji vodi u Carstvo Bozije. Ona tu ulogu do danasnjih dana ispunjava. Pricam o Pravoslavnoj Crkvi. Sve sto imas da mi kazes vec je rekao Gospod o laznim prorocima i vracarima sa svih strana i to se mora dogoditi. Al je rekao "Ni paklena vrata joj nece odoleti" Svi su zvani ( pozvani u Brod) al je malo izabranih. E to je vec do samih nas. Hocemo uzan i tezak put (Hristov) ili sirok i lak( ovo svetski, satanin put) koji vodi u propast. To sto su ovi otpali sluze kontrolom Hristos ih je razoblicio kao lazne proroke i neznabosce.
Nedelja 30.11.2014.15:19
Vera je najefikasniji instrument gospodara konceptualne vlast za kontrolu naroda. Ovaj MATRIX nas uči da trpimo i patimo i da NIKAD ne rebeliramo protiv Kontrolnog sistema. Matrix nas uči da "okrenemo i drugi obraz". Ono što je SADA očigledno, odnosno, što bi ZAPRAVO trebalo da bude OČIGLEDNO svima, ali se naravno na taj način NIGDE na planeti ne iznosi ili prezentira je - da smo mi od rođenja na ovoj planeti programirani da budemo ŽRTVE: Po Mateju 5:39: A ja vam kazem da se ne protivite zlu; nego ako te ko udari po tvom desnom obrazu, okreni mu i drugi.
Nedelja 30.11.2014.15:22
NASTAVAK -------------- Po Luki 6:27: Ljubite svoje neprijatelje, činite dobro onima koji vas mrze, blagoslovite one koji vas proklinju, molite se za one koji vas zlostavljaju. Matrix nas uči da budemo ROBOVI I HRANA. Ovaj MATRIX nas uči da trpimo i patimo i da NIKAD ne rebeliramo protiv kontrolnog sistema. Matrix nas uči da "okrenemo i drugi obraz". Budući da smo svi JEDNO, svaki put kad dozvolimo sami sebi da budemo zlostavljani, mi odobravamo da i drugi budu zlostavljani.
Nedelja 30.11.2014.15:39
То је та прича... Срећа наша па су наши стари практиковали Веру праотаца, и са Христом у срцу (не у глави и разуму) ишли у "слободу или смрт" ! Нису читали "завете" и "јеванђеља" ал' су газили Албанију... Данас би већ код Авале - поцркали.... ал' зато данас знају сваки стих из "Библије" ?
Nedelja 30.11.2014.15:51
Isli su za KRST CASNI I SLOBODU ZLATNU , i u rovu drzali slavsku svecu sa parcetom taina ako su ga imali i zato su presli albanij. Slazem se da bi danas tesko dosli i do Avale jer nije bitno da Sveto Jevandjelje drzimo na ustima nego u srcu i da zivimo jevandjelje,tj. po njemu, da svojim zivotom svedocimo Gospoda Hristosa" e onda moze i do albanije. ovako si u pravu sto se tice Avale.
Nedelja 30.11.2014.16:19
U pravu si tako si napisao. Ne bih rekao da nisu citali Sveto Jevandjelje, I te kako su ga citali i ziveli po njemu i nisu sumnjali, "Samo veruj i bices spasen" Ne bi Onaj Srbski vojnik podigao pusku na bugarina, a ovaj na njega, u istom trenutku, Opalise oboje u istom trenutku ,bugarin promasuje a Srbin ga ranjava. Srbin pritrcava i previja mu ranu. Sav srecan sto ga ne nosi na dusi. To rade oni koji zive po jevandjelu i svojim zivotom ga svedoce.Da ga nisu citali i nosili u srcu ne bi tu slavu doziveli. Ne bi im se zapadnjaci poklonili kao A.RAJS i drugi.
Nedelja 30.11.2014.16:40
Ti koji su gazili albaniju i koji su pucali na bugare, u velikoj vecini nisu bili pismeni, pa samim tim nisu ni citali jevandjelja... To su radili ljudi koji su hteli cist obraz, NIKADA se nisu kajali ni za sta, i hteli su samo da ne osramote svoje pretke... Nikakvog hriscanstva tu nema... Da su bili oni vaseljenski hriscani, odma bi klekli pod bugarina ili svabu, da ga ubiju, jer kako pope vele "ko tebe kamenom, ti njega kruvom"... A i sto bi se borio kad ga ceka "carstvo nebesko"...
Nedelja 30.11.2014.18:42
Borili su se za KRST CASNI I SLOBODU ZLATNU,Jer papinski krst nije castan, Drugo citali su jevandjelje medju sobom, i upijali su kao sunjdjer jevanjelje, jer Hristos je bog gresnih i prostih , a ne bog bogatih i bezgresnih, sta ce njima Bog kad su oni bezgresni i imaju sve. oni su vec u "carstvu " kada imaju tako visoko misljenje o sebi. Svetenici su dobro govorili jer su imali kome. Ko ima usi da cuje i oci da vidi ima ko nema nema. Dobijaju se pokajanjem i oci i usi.
Nedelja 30.11.2014.23:08
Ako zelis da se ispovedis, kreni od 10 Bozijih zapovesti. NPR. ne ubij, mozda nisi nikog fizicki ubio ali si svojim ponasanjem drskim ili grubim duhovno nekog ubio, ili nisi reagovao a trebao si nekome da pomognes itd. Srbija danas stenje pod ubistvima ABORTUS, koji je SMRTNI GREH. Ja se licno ispovedam svom duhovniku.Pretpostavljam da se ne osecas gresnim I da bi voleo da cujes sta su to gresi ili koji su kako se klasifikuju. NPR da li zivis u crkvenom braku. eto to ti je za pocetak al najbolje se savetuj sa duhovnikom. Ja nemam blagoslov da nekog poducavam kad sam gresan kao I svaki drugi covek.I svestenici su gresni kao I svi ljudi ali imaju blagoslov da poducavaju i mole se zajedno s to
Nedelja 30.11.2014.23:11
tobom na ispovesti ako se iskreno kajes. Gospod prima pokajanje svakog ako je to iskreno skruseno iz srca , ako shvatas svoju gresku I krivo ti je I zelis da u buduce promenis svoj zivot I ponasanje.
Ponedeljak 01.12.2014.00:54
Sve je to lepo prijatelju, al nesto mi nije jasno... Odmah da kazem kako se osecam gresnim, da ne kazem da znam da jesam... Ali nevezano za mene, covek ako uradi neku losu stvar, u zavisnosti od tezine, on ce da se kaje za to jedan sat, ili ceo zivot... Zasto bi ziveo zivot pod pretpostavkom da je gresan... Zar nije poenta da zna sta je zgresio, pa da se onda kaje (al opet zasto bi se za neke stvari kajao ceo zivot)... Zasto bi se i najbezgresniji covek kajao ceo zivot (takoreci od pocetka svog zivota)???
Ponedeljak 01.12.2014.01:40
Bezgresnih nema. Ne mora da se kaje ceo zivot za neke stvari kao sto je npr. biti grub prema slabijem, dovoljno je da se ispovedi I da to vise ne radi. Za teze grehe moras da trazis odgovor od svestenika Bog sve oprasta, sto puta padni , al bitno je da ustajes I da se ne valjas u blatu, Iskrenog coveka Bog miluje, ma I najtezi greh napravio na svetu.. Deca od sedme godine idu na prvu ispovest, jer dotle nemaju strasti kao sto su , gnev stomakougadjanje, gordost zlopamcenje Itd. Zato Hristos I kaze pustite decu kmeni , takvih je carstvo nebesko. E posle, sto pocnu da lice na nas, ogrehovljene I svim strastima ophrvani to je druga prica.
Ponedeljak 01.12.2014.01:50
Ostali smo samo ti I ja na vetrometini. NIKI nema da se ispricamo , ha , ha, ha. Ovoj temi nema kraja. Ja cu da guslam moje, ti tvoje, al bitno je da smo se hriscanski ponasali I postovali jedan drugog. Sto se tice ovih gore mogu da se ljube u svoje ime, ne u nase. oni su toga svesni. IS HR NI KA ISUS HRISTOS POBEDJUJE.
Ponedeljak 01.12.2014.14:40
Zar nije filozofija hriscanstva da se kajemo ceo zivot??? Ako ja npr odem u sumu, i tamo zivim 4 meseca, ne uradim nista lose, zasto bi se ja kajao ta 4 meseca??? Kako dete od 8 godina moze da bude gresno??? U covecijoj prirodi je da ima savest, koja ga tera da se kaje za ucinjena dela... To nije samo kod hriscana nego kod svih... Ali mislim da konstantno kajanje nema poentu... Naravno prijatelju... Samo sto bih ja ovo ponasanje nazvao pre ljudskim, a ne samo hriscanskim... Ziv bio!!!
Nedelja 30.11.2014.14:47
Kakav savez svetlo sa tamom ima upitao bi ga ja! Jel treba na svoja pleca da prihvatimo milionske zrtve Inkvizicije,spaljivanja vestica na lomaci itd... Mi nismo menjali kanone niti hulili na sveto trojstvo,kako ce pomiriti taj najveci jaz mudju nama kao sto je razlicito tumacenje svetoga trojstva? Zar treba blagoslov Duha svetoga da otstupi i od nas pa da i mi bacamo naprstak soli u vodu ne bi li postala nekvarljiva?! A o bezgresnosti pape tek da ne pricam.Nek se vrate u ono od cega su otpali pa cemo sesti da razgovaramo.
Nedelja 30.11.2014.15:04
Tako je brate. Onaj sluga necastivog iz smrdikana se proglasio za nepogresivog i za prvosvestenika(zamjenika boga na zemlji) sto se praktikovalo kod rimskog paganizma. Da dodam samo kako katolicima u hristovom grobu treba upaljac da bi upalili svijece a nece lopovi zapadni(ni jedna jedina televizija) da prenese kako se pravoslavnim svestenicima to desava uz boziju blagodet.
Nedelja 30.11.2014.14:53
To je, kako navodi agencija Asošiejted pres, izraz popuštanja i izražavanja poštovanja prema pravoslavnoj crkvi, što je deo papinih nastojanja da okonča raskol dve crkve, koji traje od 1054. godine....................................Zasto su onda odstupili od izvornog hriscanstva i odvoili se. Kome on prasac popusta? Oni jeretici bi trebali da se iskreno pokaju i da se vrate pravoslavnima.Od toga naravno nema nista jer su odavno izgubili blagodeti Duha Svetoga i priklonili se sotoni.
Nedelja 30.11.2014.15:17
Blagodatni oganj se pali samo Pravoslavnima vec 1000 godina . Vise puta su pokusali da kada Vaskrs pada u isti dan , da katolici prvi preuzmu Sluzbu i nikad im se nije zapalio Blagodatni oganj. Pravoslavni patrijarsi ulaze uz kontrolu jermena, kao komisije , znaci protivnici Pravoslavlja, i rezultat je S NAMI JE BOG. Taj Blagodatni plamen nekoliko minuta ne pali vec samo greje , ljudi prinose svece po licu i rukama , a vatra se pali samo patrijarhu i po Bozijem izboru nekim vernicima koji drze svece. ALI SAMO UZ PRAVOSLAVNU LITURGIJU, S NAMI JE BOG.
Nedelja 30.11.2014.15:21
Pred najezdom MUSLIMANA, crkve bi se trebale ujediniti, svidjalo se to meni ili ne, druga je prica. Ako sebi postavimo pitanje sta je razlika izmedju pravoslavnih crkava I katolicke crkve, ili to isto pitanje samo sa druge strane, zasto katolicke crkve imaju Papu a pravoslavne crkve nemaju Papu. Pa odgovor je jednostavan. katolicke crkve su UJEDINJENE. Isto vazi I za Pravoslavne crkve, da se ujedine imale bi PAPU. E sad postavim sam sebi pitanje, da li ja zelim da se ujedinim sa nekim????????
Nedelja 30.11.2014.15:26
Hrišćanstvo i komunizam dve "religije" sa istim konceptom Ni jedna religija nije napravljena od nule na na praznom mestu/papiru. Osnovne ideje (i pametne i glupe) se pozajmljuju iz prethodnih religija. Judeizam, hrišcanstvo, islam itd. su vecinu svojih ideja i principa ukrali od Arijevaca iz mnogobozackih religija, smišljeno ih i beskrajno unakazivši. Komunizam, iduci u stopu za hrišcanstvom, svoje osnovne principe je pozajmio od hrišcana sa minimalnim izmenama. Cak osnovne rituale i obrede Lenjin i Staljin su preuzeli iz hrišcanstva i to je bila osnova i razlog uspeha komunizma. U komunizam su poceli SVETO DA VERUJU.
Nedelja 30.11.2014.15:30
NASTAVAK -------- Od Lenjinovog leša su napravili mumuiju i smestili »SVETE mošti« u MAUZOLEJ – cisto religiozni objekat. Sve kao što treba prilikom stvaranja novog boga. 70 godina milioni ljudi su išli da vide svojim ocima SVETE mošti Lenjina i da prime svetost tog sataniste. Reci cete da su svi ti ljudi bili glupi? Moze se i tako reci. A moze se reci i tacnije. Neko (oni koji imaju vlast) ih je napravio glupima ili još tacnije programirao ih za odredjeni tip mišljenja pomocu propagande (informacionog oruzja). Ali ako mislite da se lenjinisti HODOČASNICI u necemu principijelno razlikuju od hodocasnika Mojsija, Hrista, Muhameda i drugih, ti duboko grešite. Nema nikakve razlike.
Nedelja 30.11.2014.16:10
Koja si ti budaletina i umišljeni i intelektualac.kopiraš nam ovde sektaške knjige. postavljaj samo tvoje debilske postove, još više nam jačaš našu veru u Hrista. Zamlato jedna..ajde sad one tvoje trivijalne fraze...što ponavljaš godinama i na svakom mestu...na srbin info su te ismejali do bola...blam.
Nedelja 30.11.2014.16:25
Nek ti se Srbine jaca vera u Hristosa, srce mi je puno, al nemoj da si grub , dobar je to covek , ima zabludu sto se tice vere, i netreba ga zigosati zbog toga. Pusti sve ce to Bog da uredi sam , ne gresi dusu. Nase je da se molimo i da se borimo ZA KRST CASNI I SLOBODU ZLATNU .
Nedelja 30.11.2014.17:38
Uvrede su argumenti kretena i debila, jer argumente nemaju. ŠTA JE HRIŠČANSTVO ??? Hršćanstvo je SEKTA. Rano hrišćanstvo je nastalo kao verski pokret, odnosno sekta unutar judaizma, da bi se tokom 1. veka od njega odvojilo. Vremenom je ovaj mali jevrejski verski pokret evoluirao u hrišćansku veru. Između 30. i 50. godine, hrišćansku crkvu čine isključivo Jevreji. Odlukom apostolskog sabora (48–49. godine) rešeno da i nejevreji budu primljeni u hrišćanstvo.
Nedelja 30.11.2014.18:00
Brate, koliko god ti bio u pravu i iskazivao cinjenice, mislim da se Gorska azdaja sa razlogom ljuti... Ipak si ti prvi vredjao: "Maloumnima i jedne i druge i treće čini njihova SVETA VERA.“ Na nama je da iznosimo cinjenice, ali ne i da presudjujemo ko je pametan a ko malouman... Dosta ljudi, koji su daleko pametniji od nas, nasli su svoj mir u bibliji... Druga je stvar sto mi tu knjigu cenimo drugacije... Ovako ispada da ti nekom nameces svoje misljenje... Ne zameri, pozdrav...
Nedelja 30.11.2014.17:41
Rеligija Starih Slovеna U vremenu, kada smo imali svoju sopstvenu veru, imali smo moćna, svetska carstva. A onda su nas podelili i pokorili jevrejskim poluistinama, prepisanim iz naših mudrih knjiga koje su spalili. Zahvaljujući dilemi, da li pravoslavlje ili izvorna srpska mudrost, opet smo podeljeni (ovo malo što je ostalo od nas).
Nedelja 30.11.2014.17:52
Rašireno je mišljenje da su Jevreji prvi izmislili jednobožačku (monoteističku) religiju. Ustvari jednobožačku religiju nisu izmislili Jevreji, već je ona izmišljena za Jevreje. Istorijski prvi monoteista je bio egipatski faraon Amenhotep IV (1389-1358.g. pre n.e.), koji je svoje ime promenio u Ehnaton (onaj koji je ugodan bogu Atonu). Ehnaton nije trpeo drugačija mišljenja, slobodu informacije, težio je ka koncentraciji vlasti, bio je jedan od prvih ideologa komunizma. Ali na opštu žalost, delo »svrgnutog zločinca« Ehnatona, nije umrlo. Duhovni učenici i naslednici Ehnatona postali su drevni Jeseji, koji su živeli u komunama. Kod drevnih Jeseja kasnije je stažirao Isus Hristos.
Nedelja 30.11.2014.18:50
TO je mesto niceovog nadcoveka kojem oni teze , a samo je jedan BOGOCOVEK, GOSPOD ISUS HRISTOS, i t taj njihov natcovek je suprotnost Hristosu. Zato se forsiraju supermeni betmeni itd nadljudi koji treba da potisnu svemoguceg Gospoda Isusa Hristosa , koji zivot daje. Pozdrav tebi Kunta odgledao sam one linkove. Hvala.
Nedelja 30.11.2014.16:56
ma vidi ti momka , sad bi se ujednili posle toliko zla nanesenog nama i na kraju utakmice zajedno sa islamcima Koje ste vi stvorili unistili bi do kraja Pravoslavlje ---mrs sotono , evo sve trcimi ubico djece i pedofilska nakazo !!?

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)