Nedelja 22. 12. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
192
Subota 27.09.2014.
12:28
huffintonpost.co.uk, b92.net #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Stiven Hoking tvrdi da je ateista i smatra da je nauka ponudila „znatno ubedljivije objašnjenje“ u vezi sa poreklom univerzuma kao i da čuda religije ''nisu kompatibilna'' sa naučnim činjenicama, prenosi "Huffington Post".
Subota 27.09.2014.13:48
Ne mlati. Onda bi po tom shvatanju napisao u potpisi Pustinjak tvorac svega vidljivoga i nevidljivoga, A ovo je u stvari trebalo da bude sala na ove budalastine koju ti nisi shvatio.
Subota 27.09.2014.14:04
Šala!! Prvo, tvoj odgovor meni je odgovor nevaspitane osobe. Drugo, nisam shvatio!!, a i kako bi, kada ni ti ne shvataš i nisi svestan šta si napisao.
Subota 27.09.2014.16:47
Volio bi da mi vjernici dokazu postojanje boga..ali bi isto volio da mi agnostici dokazu da on ne postoji,,sve u svrhu da se konacno odlucim.
Subota 27.09.2014.20:14
Prvi gutljaj iz case znanosti,pravi nas ateistima,ali ne zaboravimo da na dnu te case nalazi se Bog! Ja ne zelim da zivim u svetu bez Boga!
Subota 27.09.2014.12:55
Pa gosim Hoking nemoguce je da dokazete da nesto ne postoji. To je jednostavno nemoguce. Vase je pravo da NE verujete u Boga. Ateisti su po meni glupi ljudi. Covek sa malo pameti moze za sebe da kaze da je agonstik a ne ateista. Meni je iskreno zao gosim Hokinga.Nije osetio sta je ljubav. Verovatno nikada nije voleo nikoga osim sebe. A mozda i sebe mrzi. Samo toliko je sujetan da umislja da je najpametnije bice u univerzumu.Tesko mu je da prihvati da je neko iznad njega.
Subota 27.09.2014.13:56
Tvoj komentar pokazuje ,da si jedino ti GLUP,zasto vredjas ljude koji jednostavno nemaju posla sa verom.Biti fanatik ,bilo u kom pravcu ,kao ovi jadni tzv.homoseksualci i sl.,vodi samo u nered drustva.Po meni Hoking je ipak jedan od pametnijih Amera.
Subota 27.09.2014.16:35
Hoking je Englez. Mozda ne znas razliku izmedju agnostika i ateiste.Upravo je ateista fanatik. Jer tvrdi da Bog ne postoji. A to je nemoguce. Nemoguce je tvrditi da nesto ne postoji. Covek moze da veruje ili ne veruje da Bog postoji.
Subota 27.09.2014.19:21
Pa vidi se ko je fanatik,ja ne vredjam ljude kao i ti"vernice",i tvrdim da postoji krkcinbumtak ,i sad dokazi da to ne postoji.
Subota 27.09.2014.15:27
Lele ala si ti odlepio. Pa ovaj covek nema mrznje u sebi, on se bavi samo cinjenicama koje moze i da dokaze, bez obzira da li ce neko da ga mrzi ili voli. Nikoga nije povredio do dan danas osim iluzije ogromne populacije u svetu. Ko i gde moze da potvrdi da je BOG samo jedna "licnost" !? Ne mogu ni ja ali sam tako odlucio (u svom individualnom domenu).
Subota 27.09.2014.15:54
Taj tvoj covek bi morao biti stariji od velikog praska da bi dokazao neke teze za koje ti kazes da moze da ih dokaze!! Mnogo toga je dokazano na ovoj planeti pa su se ti isti dokazi danas promenili. Mi ljudi nismo kako treba ni zemlju ispitali ali smo jako pametni kada je rec o kosmosu u koji ne mozemo ni da zadjemo kako to zamisljamo, ali znamo da pametujemo kada je tacno bio veliki prasak ili ostale besmislice. Sam Bog je sebe potvrdio kao licnost, al ti to vidim ne razumes! " Ja sam Bog tvoj i nemoj imati drugih Bogova sem mene" To ne znaci da je Bog licnost od krvi i mesa kako ti to vidis!
Subota 27.09.2014.17:28
E to ne postoji...a i nemoguce je. Jeste da nije zapisano u bibliji ali za to se "Bog" pobrinuo. Jel primecujes sad razliku izmedju verovanja i verovanja !? Mene moze povrediti samo verovanje dok tebe istinite napisane reci.
Subota 27.09.2014.17:44
Nicim ti mene nisi povredio niti si to sposoban :-) to ti samo mislis da jesi. Ja sam i sam rekao da sam gresnik zato ti i sad opet ponavljam da ne kenjas, sve ovo je samo tvoja nazovi neka istina. Koju ti smatras istinom. Pravu istinu ti ne poznajes, zato i lupas gluposti!! Trazis neku zrtvu kako bi ga ubedio u neku tvoju besmislenu sustunu, a ni sam nisi svestan samoga sebe!!
Subota 27.09.2014.19:23
Primitivnost obicno proizilazi iz nemocnosti argumentovanja...kod tebe vidljivo pa sam pomislio, mozda si povredjen.
Subota 27.09.2014.19:48
Ja nikog nisam vredjao, a ako sam mu rekao da ne kenja pa nijemu spala kruna sa glave!! A i tvoji argumenti su za septicku jamu. Vidim i ti imas veliko znanje, odliv mozgova! nemam reci. Moja jedina greska je sto sam ti jos prvi put kritikovao komentar, ali ti i tebi slicni se odmah nadjete uvredjeni i onda zinete ovde ko neke ale, i ponizavate, trazite dokaze, omalovazavate, eto to su vasi argumenti. I nije cudo sto smo ovde gde smo, bice i gore ima vremena.!!
Subota 27.09.2014.20:24
To što si njemu rekao je prostakluk. Reći da su moji argumenti za septičku jamu je takođe prostakluk. ------- Napisao si: "Moja jedina greska je sto sam ti jos prvi put kritikovao komentar", ..... ------- Komentari u kojima su uvrede i prostakluk se mogu KRITIKOVATI. Komentare u kojima su činjenice i argumenti ne možeš kritikovati, možeš ih samo OSPORITI KONTRA argumentima i činjenicama. Ti u čitavoj diskusiji nisi izneo kontra-argumente i činjenice jer ih nemaš, pa si počeo da se ponašaš prostački. I za kraj, ti me nisi UVREDIO, jer uvrede govore sve o onome ko ih upotrebi a ništa o onome kome su upućene.
Subota 27.09.2014.20:41
Najgore je sto stalno recitira neke stvari iz knjiga brace Grim.Argumenata 0,dokaza iztrazivanja 0,samo smaranje s nekim kvazi istinama ,nije mi jasno .pre svega ,da li je isus bio Sloven ,a kamoli Srbin?Sta nas spaja ,Jezik?Tradicija ,itd.Slovena je bilo pre nego sto se znalo za monoteisticku religiju,amin.
Subota 27.09.2014.21:23
Njegovo ponašanje je tipično za SLEPO-VERUJUĆE Nacionalnost i poreklo Hrista Interesantno je pogledati korene Isusa Hrista, njegov rodoslov. Od njega počinje Jevanđelje. PRVA REČENICA JEVANĐELJA: »Rodoslov Isusa Hrista, Sina Davidova (obratite pažnju: ne sina boga, već sina Davidova), Sina Avraamova. Avraam je rodio Isaaka; …(dalje ide još 40 Jevreja)… Jakov je rodio Josifa, muža Marijinog, od koje se rodio Isus, nazvan Hristos«. Iz tog rodoslova se vidi da Isus (nazvan Hristos) nije čovek van nacionalnosti, već čistokrvni Jevrej. U njegovom rodu nije bilo ni Slovena, ni Tatara, ni Germana itd . Sve sami Jevreji.
Subota 27.09.2014.21:38
I sta nas onda spaja ?Nista,bas nista .Kojoj veri pripadas ,to ti je prava lutrija ,samo zavisi od toga gde si rodjen i odrastao,seljo dalje i ti postajes npr.musliman sunit,ili Hrvat katolik ,ili bilo sta .Moglo bi se reci ,da se jednostavno radi o geografskoj slucanosti ,kojoj veri pripadas.
Subota 27.09.2014.21:28
Apsolutna vera – to i jeste vera u apsurde. Vera je slepa. Vera isključuje svest. Znanjima, iskustvu, eksperimentu nije potrebna vera. Ne verovati, već znati ili proveriti. Najjače princip slepe vere i nadmoć vere nad razumom izrazio je otac crkve Tertulijan: »Verujem, zato što je apsurdno«. Da li je moguće živeti po ovom principu? Ne-mislećem čoveku ne samo da je moguće, već je i potrebno. Čovek koji misli treba da se rukovodi suprotnim principom: »Sve podvrgavaj sumnji«. Tertulijan je apsolutno u pravu kod svog prizivanja.
Subota 27.09.2014.21:34
Apsolutna vera – to i jeste vera u apsurde. Kad neko učenje ne bi bilo apsurdno, onda, naravno, ne bi bilo potrebe verovati u njega. Ali kada se nudi apsolutna besmislica, onda se bez vere ne može. Vera je pogodna ograničenim ljudima, kod kojih se kritično razmišljanje automatski isključi na pomen reči VERA (a takvih ljudi, na žalost, ima sasvim dovoljno). Njima je teško i nemaju šta da misle, rasuđuju, dokazuju, da naprežu svoj neznatan mozak. A verovati je lako. Rekli su ti – hajde, veruj u ovo, veruješ u ovo, rekli ti – veruj u sasvim drugo, veruješ u sasvim drugo. Nije potrebno naprezati razum. Vera je – strašno oružje za kontrolu naroda.
Subota 27.09.2014.21:35
Čovek koji istinski veruje strašan je zbog svog fanatizma i nesposobnosti ne samo da shvati, nego čak i da sasluša drugu tačku gledišta. Vera u potpunosti parališe čoveka.
Nedelja 28.09.2014.04:33
Apsurdan je covek koji veruje u majmune, ili ne veruje niusta. A ove teze koje ti provaljujes je samo dokaz da ti, sem svog nekog loseg iskustva kojeg si doziveo, sputavas zdravom razumu da ti kaze da si odlepio nacisto. Tipican oblik neznabozca. A covek bez vere je parce mesa koje tumara ulicom i ceka dan kad ce umreti!
Nedelja 28.09.2014.03:40
Ako je tako onda ne samo da nisi samo mene uvredio tvojim argumentima, vec svo pravoslavlje na planeti zemlji. Prema tome ovde dovoljno potvrdjujes da si i jedini prostak na ovom portalu! A ako je po tvom onda imam sva prava da te kritikujem! I sta cemo sad?? Idemo dalje...... Ajde nastavi da se ponasas prostacki prema celoj Srbiji i Srbima pravoslavne vere, tvojim prostackim argumentima!!
Subota 27.09.2014.22:38
Meni kao "neverniku" su narokali i minuse (nebitno je, i Isusa su rascerecili na Krstu), tako da me ni njihove "uvrede" ne doticu. Reci se vracaju nazad desetostruko jace samim onima koji ih i napisu, samo je ovaj vernik savrseno glup da to i sam shvati. A tebe prijatelju, uvek te nasao u dobrom zdravlju. Pozzz
Subota 27.09.2014.19:44
Ma jok taman posla ja sam morao da se spustim na tvoj nivo da bi me ti razumeo! Jer i onako govoris jezikom ismejavanja, mrznje i ne tolerancije, pa reko ajd da se spustim da lakse uvatis!!
Subota 27.09.2014.16:41
Sta je dokazao? Koje cinjenice? Da li ti uopste razumes sta on prica? Ili oni uopste? Dakle ovako: Bilo je nista a onda se niizcega iz stvorila jedna tacka koja je toliko mala da se ne moze izmeriti. Desio se prasak i iz te tacke je nastao univezrum koji je beskonacno veliki. I nema kraja jer kraj ne moze da postoji.Univerzum se siri. A gde se siri ne zna se jer "nista" ne moze da postoji.Jer i to "nista" je u stvari nesto. Ali nema veze vazno je da su oni bacili milijarde i milijarde dolara za gradnju tunela u kome su ubrzali neku cesticu s kojom se nesto desilo. A sta se desilo to skoro da niko ne moze da razume. Osim gosim Hokinga i njemu slicnih.
Subota 27.09.2014.17:51
Vidim, ti si sve razumeo. Ja priznajem da nisam, citao jesam o njemu ali globalno, ponesto sam i razumeo a to je da Stephen Hawking nema blage veze sa Higgs-Boson naucnim istrazivanjima. Sta vise, on ih kritikuje i upozorava.
Subota 27.09.2014.13:00
Чуди ме да се такав мозак никад није питао КО га држи у животу оволико дуго и ЗАШТО као биљку?
Subota 27.09.2014.13:05
Gresni covece, pokaj se.uzmi Bibliju i citaj je danima.osetices Bozju ljubav i mozda ces se spasiti iskrenim kajanjem.
Subota 27.09.2014.13:36
Nazvao si ga grešnikom, i tako počinio greh "verniče". »Ne osuđujte, da ne biste bili osuđeni, jer kako sudite, tako ćete biti i osuđeni; i kakvom merom merite, takvom će i vas meriti« (po Mateju 7:1). Prvo, ti i još milijardu hrišćna ne razumete uopšte Bibliju, ne bi ste je razumeli ni kada bi je ceo život po 24 sata čitali. Drugo, apsurd je tvrditi da čitajući ono što ne razumeš možeš osetiti Božiju ljubav. Treće, licemerno i nepravedno je da se iskrenim kajanjem može spasti od svakog greha. TO je VEOMA NEPRAVEDNO.
Subota 27.09.2014.13:48
Jesam, jer je gresnik, kao i ja i ti i svi mi.mi cinimo svakodnevne grehe i treba da se molimo, svakodnevno za oprost.ovaj covek je malo posrnuo, obuzeo ga demon, ali samo brizljivim citanjem Biblije i molitvom moze da se spasi.i ja padnem nekad u beznadje ali molitvama se uzdignem. Mir Bozji.s verom u Hrista Spasa.
Subota 27.09.2014.14:10
Interesantno!!! @vlajko7 je i @ bekrija??? Ostatak mog kommentara si ignorisao, rekoh ti da čitanje onoga što uopšte ne razumeš ništa ne vredi. Rekoh takođe, da je licemerno i nepravedno da se iskrenim kajanjem može spasti od svakog greha. TO je VEOMA NEPRAVEDNO.
Subota 27.09.2014.14:08
Brate nemoj da se ljutis ali ti si ovim komentarom demantovao samoga sebe!! Prvo niko od nas nije NIKO (NOBODY) da moze suditi nekom, sem Bog i niko vise. Ti Kritikujes njega i jos citiras SV.Pismo! Samim tim si se takodje ogresio! Niko se nije rodio ko je svaku pa i najmanju recenicu u SV.Pismu razumeo, kako ti kazes ispravno. Sv. Pismo je nista drugo nego opis jednog celokupnog ljudskog zivota i recept kako treba covek ziveti, da bi bio cist, cedan i pravedan, da bi zasluzio milost Boziju i njegovo Carstvo. Drugo citajuci sveto pismo i pronalazeci samog sebe covek shvata sta je pogresio i kaje se zbog toga. Ko nije nikad osetio u srcu i dusi Boziju ljubav pa cak citajuci i SV. Pismo,
Subota 27.09.2014.14:15
ne moze tvrditi za drugog da to nije slucaj ili je to nemoguce. I cetvrto mi ljudi ne shvatamo mnogo toga i nekad se srdimo na Boga kako on to sudi nama. Ceo zivot se neko posveti Bogu ide u crkvu, moli se i na kraju napravi neku malu gresko padne u iskusenje i zaradi Pakao, dok drugi ceo zivot nije znao za Boga, i ziveo je od danas do sutra, pokaje se krsti se i ode u Raj. Eto jedan primer. Tako da ipak mislim da smo svi ljudi i kao ljudi i gresimo, a iskreno pokajanje covekovo, Bog i te kako prasta. Svi mi ovde komentarima osudjujemo i gresni smo. I nismo mi ti koji odlucujemo sta je Bozija pravda a sta ne, to je samo tvoj stav i misljenje. Bog te Blagoslovio, i ne zameri mi, Pozdrav!!
Subota 27.09.2014.14:22
Nisam sebe demantovao, jer je: »Ne osuđujte, da ne biste ... za Hrišćane obavezujuće, ja se uopšte sa tim ne slažem jer je to nemoralno --- Rekao bih, pa moralni kriterijumi se zato i uvode, da bi se sudilo o pravilnosti ili nepravilnosti postupaka i drugih ljudi, i svojih sopstvenih. Za mene je to poziv na vanmoralnost, uopšte na odustajanje od ocene dobra i zla u postupcima ljudi. U svakom normalnom društvu postupci ljudi treba da se podvrgavaju moralnoj oceni. I ako su ti postupci loši, onda čovek treba da se podrvrgava ne samo sudskoj, već i pre svega moralnoj osudi sa strane drugih članova društva. Inače normalno društvo se ne može sagraditi.
Subota 27.09.2014.14:36
Ne ljuti se ako ti kazem da nije svako dobio na dar, da shvati Sv.Pismo! Zato nam je Bog dao njegovu kucu na zemlji, da nas Svestenik (kojih danas gotovo i da nema) nauci o moralu i Bozijim zakonima, ako mi sami to ne razumemo. Greh je suditi recima napisanih u Sv.Pismu. ako se sa time ne slazemo ili smatramo da je nesto nemoralno, i ako nam je Bog tako naredio. Ne zelim te licno kritikovati, daleko od toga. Ako verujes u reci Bozije i drzis ih se, Bog te nece ostaviti da propadnes. A drugo Bog zeli da se i najveci krvnik i ubica i ateista, probudi, pokaje i spasi. Jer smo mi svi ljudi, a sam Bog nas takve voli, i nagradjuje ili kaznjava, samo smo mi slepi da to uvidimo!
Subota 27.09.2014.14:43
I za kraj da dodam. I Isusa su fariseji osudili, i ako su se drzali zakona Bozijeg kojeg takodje u tadasnje vreme nisu shvatili. Zato nam je Bog i poslao novi zavet da se njime vladamo i da ucimo sta je moralno a sta nemoralno, ali nije nase da sudimo i osudjujemo. U takvom drustvu gde vlada Bozija rec nema potrebe za sudovima ili za razmisljanje sta je moralno a sta ne. I kurvu su hteli da kamenuju, pa je isus rekao ko od vas nema greha neka baci prvi kamen na nju. Ali niko nije bacio! Svako ima pravo na misljenje i slobodu da zivi kako misli da je ispravno. Jedino je Bozije da oceni koje zasluzio njegovo carstvo ili pakao. Covekovo je da se kaje, moli, ispoveda i nada u Milost Boziju!!
Subota 27.09.2014.14:49
Ja vam svima zelim i celoj Srbiji i srpskom narodu da se vratimo Bozijim zakonima i pokajanju, jer nam svima samo u tome lezi spas! Ko dosad nije shvatio, nece ni shvatiti! Jos jednom te pozdravljam i ne zameri mi na komentarima, i ja sam, kao i ti i svi mi samo obican smrtni gresnik! Pozdrav i svako dobro!!
Subota 27.09.2014.14:53
Odgovoriću ti redom. Da bi čovek saznao istinu iz Biblije mora posedovati njenu ezoteričnu verziju. Samo je EZOTERIČNA verzija je istinita i razumljiva, dok je EGZOTERIČNA, ona namenjena narodu u obliku priča, često toliko iskrivljena i bajkovita da uvek prelazi u besmislicu, tačnije: svodi se na magiju i mit. Dobrim knjigama nije potrebno tumačenje, njih treba lako da čita i razume desetogodišnje dete. Kada čuješ odgovore, da je Biblija šifrovana, da su joj potrebna tumačenja, da je ona dostupna posvećenima, prirodno je pitati: »Momci, zašto ste Vi tu knjigu za izbrane izdali u mnogomilionskim tiražima? Vi je ostavite za takve pametne, kao što ste Vi, jedno 500 komada, ......
Subota 27.09.2014.14:55
Nastavak --------------- a narodnim masama dajte da čitaju dešifrovanu. Gde je ta dešifrovana za svakoga razumljiva Biblija??? Pokažite nam je. Izdajte nju u milionskim tiražima«.
Subota 27.09.2014.15:10
Brate, Sv.Pismo je pisano i za najskolovanijeg kao i za pastira, ili coveka koji je obican da ne kazem neskolovan. Na svetu postoje mnogo knjiga u koje citav svet veruje, jedino je Sv.Pismo u koje covek ne zeli da veruje ili je podsmeva ponizava ili mu treba desifrovana. Za ljude koji ne razumeju Sv.Pismo, je stvorena Bozija ustanova Crkva da bi im se objasnilo sta nije jasno u Sv.Pismu. ( u danasnja vremena skoro nemoguce, zbog rashola ) Kad otvoris srce da primis Boga citajuci njegove zakone, i sam Bog ti pomaze da razumes i shvatis, a samim tim ti salje i njegovu ljubav. Dusa se uzdize iznad tela i menja se covekov um. SV.Pismo se cita srcem a ne zdravim razumom!! postoji i molitva za to
Subota 27.09.2014.15:24
Napisao si: Sv.Pismo je pisano i za najskolovanijeg kao i za pastira ---- To ne odgovara istini, jer TEOLOZI KAŽU da je POTRBNO MNOGO STRUČNOG TUMAČENjA da bi se Sveto Pismo RAZUMELO. ------- „Sveto Pismo nije odobreno ili autorizovano delo, nego zbirka knjiga koja iza sebe MOŽDA ima „Božji autoritet“. Bibliju je pisalo najmanje 40 ljudi, u razdoblju od 1500 godina, u više različitih zemalja, na tri različita jezika: hebrejskom, aramejskom i grčkom. Autografi biblijskih knjiga ne postoje, nego mnogobrojni njihovi prepisi, tzv. tekstualni svedoci. Originalni novozavetni manuskripti su izgubljeni, te se stoga postavlja opravdano pitanje koji prepisi se mogu smatrati pouzdanim, istinitim.
Subota 27.09.2014.16:11
Nije problem, evo sad cu...kratko i jasno. U svakom zivom bicu strah (tanka koza) je neminovan. Neko ga prihvati kao prijatelja, mnogi kao neprijatelja spolja. Dok, malo je onih koji se usudjuju da balansiraju sa svojim strahom, nisu ga shvatili (ili namerno "zaboravili") i pali su na cari (virus) savremenih, novokomponovanih i manipulativnih slamcica (spas) za prezivljavanje (biblije, sveta pisma, bajke raznih religija etc.).
Subota 27.09.2014.16:27
Hvala! IDEJA SPASENJA ČOVEČANSTVA UZ POMOĆ HRISTA Ideja uklanjanja od individualne odgovornosti i prenošenja čitave odgovornosti na nekakvog žrtvenog jarca (makar i dobrovoljnog) ružna je nepravedna i veoma perfidna.
Subota 27.09.2014.15:03
Napisao si: Bog nas takve voli, i nagradjuje ili kaznjava - Zašto Bog nije stvorio perfektno biće „čoveka“ Skoro dva milenijuma neki nekome nameću ognjem i mačem nekakvo hrišćanstvo, hrišćanstvo različitih dogmi i rituala. Decenijama gledam strahote koje se dešavaju na planeti, kontinentima, državama i u mom neposrednom okruženju u ime vere i za veru i razmišljam zašto je Bog stvorio takvog nesavršenog čoveka? Mogao je da stvori i nešto bolje. A kad već ništa bolje nije umeo da stvori, onda nema potrebe da sve vreme krivi čoveka za svoj traljavo obavljen posao. Ako je svemoćni Bog tvorac čitavog sveta, logično je da je on odgovoran za sve što postoji na svetu i što se u svetu dešava.
Subota 27.09.2014.15:20
I sam Bog kaze da je coveka stvorio po oblicju njegovom, mislim da to sve govori. Razlika u svemu ovome je sto je svaka ljudska dusa po rodjenju coveka jedinstvena i perfektna, jedino smo mi ljudi sa nasim telima slabi ukljucujuci tu i mozak i jezik, pa njime prljamo sami sebe i time sami bezimo od Boga i tog Perfektnog bica zvanog covek, i sto je najgore govorimo u njegovo ime ratujemo, ubijamo se medjusobno, a nismo shvatili zakone njegove. Ne ulazim u Bozije odluke zasto ovo ili ono, jer nisam dostojan toga. To je njegov posao! Smatram da postoje dobri i losi ljudi da bi Bog mogao da odvoji zito od kukolja. A to radi bacanjem coveka u iskusenje. Pa ko izdrzi do kraja bice i perfektan!
Subota 27.09.2014.15:28
Kazes Bog je odgovoran za desavanje u svetu. U pravu si zato je i pustio staru zmmiju da vara sve narode po citavoj vaseljeni, da i mogao da odvoji dobre od losih. Dobro zito se pokupi a korov se spali! Potpuno jednostavno. Ako te zena pocne varati, a ti ne mozes da je uhvatis, poceces da je kontrolises i proveravas, ne bili dokazao sebi da je postena ili te vara. Ako je uhvatis u prevari a ona se ne pokaje za ucinjeno, nego nastavi dalje i ako si joj ti mozda i oprostio, neces biti sigurno toliko lud da zivis i dalje sa njom ili? Tako ti je i sa ljudima na zemlji. Bog nas opominje iskusava, i proverava koliko smo mu verni. Ko ne padne na ispitu spasice se, ko padne znase sta ga ceka!
Subota 27.09.2014.15:40
Prijatelju padaš u totalnu kontradikciju kažeš: " zato je i pustio staru zmmiju da vara sve narode po citavoj vaseljeni, da i mogao da odvoji dobre od losih". ----- Pa da te samo još jednom pitam: KO JE STVORIO te LOŠE???
Subota 27.09.2014.16:04
Brate izvini nemam nameru da ti solim pamet, sve je lepo zapisano samo treba da uzmes i da citas. Niko to lose nije stvorio, nego se to lose drznulo, kao i mnogi danas, pa ga je Bog bacio na zemlju, i njega i njegove pale andjele. Bozija je zadnja, prema tome suvisno je diskutovati o necemu, ako neko nije sposoban to da razume. Ne odnosi se na tebe nego uopsteno na sve narode ove planete. Dobili smo sve za dzabe, a za isto trazimo novac, ubijamo skrnavimo, unistavamo, ponizavamo itd itd. Slep covek moze videti i tvrditi samo ono sto mu oci govore da je video, jer u suprotno ne veruje. Osim toga ja nisam svestenik da me ti ispitujes, takodje sam gresnik ko i ti! Ako te zanima informisi se!
Subota 27.09.2014.16:44
Zapisano jesto ali sta je istinito u svemu tome!? Jer, ako smo svi "gresnici" (kako i sam kazes) znaci i da je napisano, zapisano i masovno rasprodano...soljenje pameti, PRIRODOM DATO. Nekome je i ovo jasno a tebi !?
Subota 27.09.2014.16:56
Hiljadama godina prepisivanja i prepravljanja za potrebe VLADAJUĆIH. Mislećem biću i ovo je dovoljno. Citat: "U tom preuzimanju i prilagođavanju neki su se navodi, moguće iskrivili, neki oduzeli ili nadodali, sve u svrhu postizanja krajnjeg cilja, a on je bilo stvaranja nove nacionalne religije, okupljajućeg faktora koji bi novoj svešteničko-vladajućoj eliti dao legitimitet vođstva. Stoga ne treba se čuditi da se u religijskim spisima jednih pojavljuju na prvi pogled kontradiktorni navodi nekih drugih. Tako je i sa Nefilima u Starom zavetu, kao što je jevrejska elita naprosto preuzela i preradila religije Mesopotamije, tako su hrišćanski narodi preuzeli jevrejsku".
Subota 27.09.2014.17:18
Meni je jasno da tebi nemam potrebe da opisujem sustinu necega kad si ti slep pored rodjenih ociju!! Al to je tvoje misljenje, i ja ti ga ne osporavam!!
Subota 27.09.2014.16:52
Apsurdna je tvrdnja o nekakvoj slobodnoj volji tj. slobodi da činiš i zlo pa čak i da Bogu tvom tvorcu prkosiš. Svemogući Bog je mogao tako uraditi da se svi u njegovom carstvu takmiče za njegovu milost čineći samo dobro, korektno, pošteno, humano, itd.i to sve naravno slobodne volje. Koji je i kakav je interes Tvorca da dozvoli zlo ???
Subota 27.09.2014.17:22
Ako imas broj telefona nazovi ga pa ga pitaj! Ja nisam njegova sekretarica niti me zanima koji je interes Tvorca sto je nesto uradio i sto je to tako kako je!! Cinjenica je da ti verujes u sebe i tako neka ti bude! A dali cu ja da verujem u Boga tako kako verujem, je moja odluka u mom a ne u tvom zivotu!! Prema tome dabome!! ;-)
Subota 27.09.2014.16:53
Čoveće počni bar malo da razmišljaš, SVEMOGUĆI stvoritelj sveta, svevišnji, večni, itd, itd, STVORI ĐAVOLA a posle „SVEMOĆNI“ ne može da ga kontroliše i dozvoli da mu kvari njegovo božije delo i navodi božija storenja na zlo, greh itd. itd. KAKO TO i ZAŠTO TAKO ???
Subota 27.09.2014.15:36
Napisao si: Smatram da postoje dobri i losi ljudi da bi Bog mogao da odvoji zito od kukolja. A to radi bacanjem coveka u iskusenje. Pa ko izdrzi do kraja bice i perfektan! -------- Razmisli!!! ako te strah ne blokira. zašto bi SVEMOGUĆI, SVEMOĆNI, MILOSRDNI Bog radio to što si TI NAPISAO. Iz DOSADE? Jer je ujedno i MILOSRDAN i ZAO? Ili ......
Subota 27.09.2014.16:19
Zasto bi me strah blokirala, ja toga nemam? Strah imate vi i tebi slicni! A i sam Bog je rekao:" Nemoj se plasiti onih koji mogu da te ubiju samo telom, nego se boj onoga ko moze da ti ubije i dusu i telo" Vidim da je dzabe tebi objasnjavati jer nema nikakvog smisla. Normalno da ce Bog biti zao prema onima koji ne postuju njegove zakone. Zar bi ti sedeo kuci i gledao kako ti lopov krade stvari i sedeo? Ili bi mu na licu mesta presudio!! U boziju rec ne verujes, a verujes trvdnji kako su 40 ljudi u 1500 godina napisali skripte koji cine celinu kao Sv.Pismo pa to je zapanjujuce. Kazem ja covek ce sve da veruje samo ono sto je Bog rekao u to ne zeli da veruje.
Subota 27.09.2014.17:06
Nije stvar samo nesto znati i smatrati sebe vernikom. Vec zakone Bozije i u delo sprovoditi!! "Mnogo je zvanica a alo izabranica" nece svako ko se zove pravoslavcem uci u carstvo Bozije! Nego svako po delima svojim!! To je pravda Bozija!!
Subota 27.09.2014.18:49
To je pravda Bozija! Rodio se Isus Hristos u Vitlejemu. Car Irod je hteo da ga ubije, ali nije znao gde se nalazi, zato je naredio svim svojim vojnicima da ubiju sve novorođene dečake. Hrišćanski bog je saznao za to. I kakvi su postupci Boga? Umesto da urazumi ili uništi cara Iroda (snagom svoje volje, ili nekako drugačije), on saopštava Josifu i Mariji o Irodovim namerama i predlaže im da beže iz grada. A šta će biti sa drugom decom? Neka ih ubijajaju? Nije mu žao? Šta, nema snage da se obračuna sa Irodom ili mu je svejedno i popušta pred zlom? Mogao je, ali nije zaustavio zverstvo. Ili je jevrejskog boga baš briga za ubistvo neodabrane dece, on se brine samo za odabrane Jevreje.
Subota 27.09.2014.20:14
Sustina je u tome sto ta deca pobijena odlaze u vecni zivot i prebivaju u Carstvu Bozijem, a tebi je ovaj zivot sve, koji ce u skorije vreme kad ti je zapisano doci kraju, a gde ce tvoja dusa tada da ode, to Bog dragi zna!! 100 godina prodju brzo, a dusa zivi vecno! I nemoj mi opet traziti neke cinjenice i argumente, jer i ovako sve ovo sto si izvrljao nema smisla! Zivi tvojim zivotom i pusti druge da zive kako oni zele. Tacka!
Subota 27.09.2014.23:46
Uf, prevrne mi se stomak kad pomislim na cene sahranjivanja i cena odrzavanja groblja. I to sve samo na racun uspomena a sve to pod plastom crkve...i "Boga".
Nedelja 28.09.2014.04:04
Dace Bog da si u pravu za prvu recenicu!! ;-) Ne nije mi cedica ni prijatelj ni rod, nego potices li ti sa planete majmuna mozda?
Subota 27.09.2014.16:23
"I sam Bog kaze..."!? Odakle ti ova informacija ako nije iz biblije!? Ne postoje dobri i losi ljudi ali postoje lakomanipulativna ljudska bica, slaba na lakocu pohlepe a kad zagusti...tu je religija da ih spasava (recima) zar ne!? Sta ce Religijama "poglavari" kad su oni i sami pohlepni..."Bogu" nisu potrebni preprodavci ali ogromnoj populaciji u strahu...JESU. To je i njima poznato zato i sire strah medju narodima, pohlepa je skupe prirode. ;)
Subota 27.09.2014.16:34
Svaki covek ima svoje licno zivotno iskustvo, koje coveka koji misli treba necemu da nauci. Koliko se puta u svom zivotu covek susrece sa svakakvim lupezima i prevarantima? Mnogo puta. I od cega ti prevaranti zive? Od ljudske VERE u nešto dobro. I lupezi obmanjuju te vernike, bogateci se na ljudskoj poverljivosti. Kakav zakljucak iz svega toga proistice? Ne treba ljudima slepo verovati, ne treba biti lakoveran i treba se prema njima odnositi diferencirano, ako hoceš da te ne prevare. Sa religioznom verom se dešava to isto. Onaj, ko sveto i slepo veruje, toga i obmanjuju. Argumenti poput onog da se u religiji ne veruje ljudima, vec bogovima ili njihovim prorocima, nisu ubedljivi
Subota 27.09.2014.16:37
Nastavak --- .......... jer vernici opšte sa popovima, sveštenicima, hodzama, mnogobozackim sveštenicima itd, koji istupaju u ime bogova. Jasno je da je istupanje u ime nekoga veoma lako, pogodno i, što je najvaznije, korisno. Ali sva ta istupanja mogu biti isto tako lazna, kao i istupanja prevaranata. Naravoučenije: – ne treba »sveto« verovati, vec misliti.
Subota 27.09.2014.17:03
Msm, mnogo je vise od SAMO njegovog stava i misljenja...inace ga ti ne bi "napadao" sa svojim misljenjem. Da ti nemas kost u grlu, mozda bi ti i popustio ali jbg...slamcica je nemilosrdna ako se ispusti iz ruke.
Subota 27.09.2014.17:10
Ja pokusavam samo da dam moje misljenje i nikoga ne napadam, al ti si nesposoban da to razumes. Neznam zasto ti u opste i odgovaram posto ti ocigledno nisi nasao uputstvo za upotrebu te tvoje glave koju nosis na ramenima, al ni to nije moj problem nego tvoj. Misliti i srati i cvece brati nije isto!! Prema tome voljno si sa moje strane!!
Subota 27.09.2014.16:57
Tako je, slazem se. Zastiti ono u sta verujes da imas u sebi a siri ono sto nije tvoje, "nicije". PS: Da budem jasniji, pravda i ljubav, nepravda i mrznja je ljudsko svojstvo ali je u nasoj moci kako cemo ovo izbalansirati...ali sami.
Subota 27.09.2014.17:12
Pa da ko ono samo sloga srbina spasava! do jaja! to dokazujemo svakim danom!! Nije ni cudo sto nam je tako kako nam je. Kad zapadnes u teskoce nemoj ici kod prijatelja nego si sam sebi pomozi. Sta ce ti neko!! Ili kad vidis smrt pred ocima onda nemoj vikati Boze pomozi nego pomozi sam sebi! Jebem ti logiku!!
Subota 27.09.2014.18:26
Ako verujes u ono sto u sebi nosis, onda ti niko drugi i nije potreban. Ako moras i navikao si da ides u crkvu da bi ti se pokazalo da nisi SAM, onda bi ispao veoma usamljena budala...a i bez kinte bi ostao.
Subota 27.09.2014.19:59
Eto veoma inteligentan komentar. Osudjivati nekog, i misleci pritom da si u pravu, dokazujes samo tvoj nivo primitivizma. Al posto to nije moj nivo, prestacu da ti odgovaram na komentare, jel su besmisleni i nemaju nikakvog smisla ni vrednosti da se citaju!!
Subota 27.09.2014.16:36
Veruj brate usta hoces, nek ti je Bog na spasenje tvojoj dusi! Ja za tvoj komentar nemam odgovor!! Ne da ga nemam jer neznam sta bih ti odgovorio, nego me svi vi koji imate neko drugacije misljenje smarate. Ja nisam ovde kometarisao da bih vas i vas stav napadao, ne, ako se smatrate napadnutim mojim komentarima to je vas problem, moj nije sigurno! Ali nisam duzan objasnjavati nekom zasto je mleko belo, imate vasu vikipediju pa citaj te tamo!! A vama nesto dokazivati je tracenje vremena!! Pozdrav!!
Subota 27.09.2014.19:01
Istina o kojoj bez straha treba razmisliti. ŠTA JE HRIŠČANSTVO ??? Hršćanstvo je SEKTA. Rano hrišćanstvo je nastalo kao verski pokret, odnosno sekta unutar judaizma, da bi se tokom 1. veka od njega odvojilo. Vremenom je ovaj mali jevrejski verski pokret evoluirao u hrišćansku veru. Između 30. i 50. godine, hrišćansku crkvu čine isključivo Jevreji. Odlukom apostolskog sabora (48–49. godine) rešeno da i nejevreji budu primljeni u hrišćanstvo. ----- Rezime: Sekta osnovana od šačice jevrejskih verskih disidenata ISKLjUČIVO za Jevreje, kada je ta šačica shvatila da je većina Jevreja NEĆE prihvatiti, onda su odlučili da sa tim konceptom "USREĆE" NEJEVREJE.
Subota 27.09.2014.20:18
Svaka ti cast mora da si sve ovo video pre jedno 2014 godina? Sad rasipas znanje pokupljeno po internetu!! Ima vremena, svakom dodje sudji dan pa ce se uveriti dali Bog postoji ili ne postoji, samo posle nema mogucnosti korekture i to je dobro sto je tako!!
Subota 27.09.2014.20:33
Ogroman broj slobodno mislećih ljudi je uspeo da se oslobodi INFORMACIONOG KAVEZA (vera i religija svih boja i provijencije) svakog minuta ih je sve više i više. Shvatili su da im 2.000 god. hrišćanstva na ovoj planeti ništa dobroga nije donelo. Laž o nekakvom za vernike veličanstveno dobrom zagrobnom životu je smejurija. Gospodari konceptualne vlasti su to perfektno smislili, na planeti trpi muči se odrekni se svega za bolji zagrobni „život“. Istina je da GOSPODARI hoće da nam ukradu sadašnjost tj. stvarnost, za nekakvu nepoznatu imaginarnu budućnost.
Subota 27.09.2014.21:12
Ej matori, zasto su "vestice" spaljivane na lomaci, jel zato sto su bile stvarno vestice ili zato sto su bile daleko pametnije (mocnije) i od crkve i od muskaraca sa skovanim planom u igri sa strahom!? A kao takve, predstavljale su ogromnu pretnju hriscanskoj nametnutoj civilizaciji, pazi sta ces reci jer...danasnja farmaceutska industrija cini isto ono sto su i one odavno vec znale.
Subota 27.09.2014.23:53
Vidi ga sad, ili je zacutao ili me (kao) ignorise. Bice da je ostao bez teksta jer ga brine GMO hrana koja dostize monopolne razmere u poljoprivredi i ishrani. PS: Oops, opet sam ti tiho dao domaci zadatak...o prihvacenom "Bozijem" cilju.
Subota 27.09.2014.23:04
"Zato nam je Bog dao njegovu kucu na zemlji..." A zasto se onda Bog moze naci ispod svakog kamena itd. lepo pise u svetom pismu!? I to sve za dzabe. Neko se napravio "pametan" (a i skojim pravom da mi je znati) pa sakupio ovcice u tabor jer se lakse sisaju zar ne.
Nedelja 28.09.2014.00:38
Pa tvoja inteligencija stoji iznad mog komentara! Osim toga, ko si ti da meni odredjujes stepen inteligencije? Jesi merio svoju mozda pa znas na osnovu toga da ja imam nizu od tebe? Jadno i bedno!
Nedelja 28.09.2014.00:53
Nemoj da se ljutiš, onaj ko moje tekstove pripiše Vikipediji je religiozno nepismen. Onaj ko se upusti u diskusiju o religiji sa veoma skromnim znanjem kao ti, po mom mišljenju nije mnogo inteligentan. Postoji jedna sjajna izreka o znanju, pročitaj polako i razmisli o njoj u tišini. "Znati šta ZNAŠ, i znati šta ne ZNAŠ, eto ti NAJVEĆEG ZNANJA".
Nedelja 28.09.2014.01:05
Nemam potrebe da citam, Samo Bog zna dali sam ja religiozno nepismen ili sam zavrsio fakultet, ti blage veze o tome nemas. Sebe smatras toliko pametnim da ti niko ravan nije, to sve vreme i pokusavas da dokazes i ako sve znas, a nista ne znas, i mislim da od toga gore nema. Bez brige ne ljutim se nista, to nije u biti moga bica!
Nedelja 28.09.2014.01:35
Ako nemas potrebe da citas evo ti nesto da opustis mozak (pravoslavka peva ono sto u srcu nosi)...Ljubav i ponos. http://www.youtube.com/watch?v=pdZgkGI5h0A
Nedelja 28.09.2014.01:53
Drago mi je da ti se dopada, Pravoslavnost nikada nece izumreti...jezik nije bitan. Ako ti treba prevod ukucaj Julia Boutros Maqawemah-Resistance
Nedelja 28.09.2014.01:47
Faco ne brini imam ja cime opustati mozak, nego gledaj ti da nadjes za svoj mozak uputstvo za upotrebu!! Pa kad ga procitas, onda da probamo opet da diskutujemo, ha? sta kazes? :-)
Nedelja 28.09.2014.01:56
Sta da ti kazem, budala se ili cese po glavi ili se stalno smeje...ti izaberi sta tebi od toga najbolje odgovara.
Nedelja 28.09.2014.02:10
Aha pazi stvarno, to vidim po tvom avataru, a jos i ako si ovoliki ko ovaj sa slike, onda sam stvarno uzalud trosio vreme sa tobom!! Izvini Faco sto si budala, to stvarno nisam znao!
Subota 27.09.2014.13:40
Kakav je odgovor nauke na pitanje: Zasto samo ljudi imaju svest i od kud ta svest uopste?
Subota 27.09.2014.14:19
Ракао је Хокинг "Нема Бога.", и? Целог живота се бавио празнином свемира не примећујући да му је та празнина изгледа долазила из његове унутрашњости. Геније јесте, али је и он само човек. Рекао је што је рекао и не треба због тога покретати неку велику дискусију,
Subota 27.09.2014.14:43
Čitao sam i znanstvenik i to neke fizičare koji kažu da mogu dokazati da Bog postoji, mislin da svako od nji polazi od svog uvjerenja i nedopušta drugoj strani da može bit u pravu.
Subota 27.09.2014.15:41
Ante ,vera i nauka se nikako ne slazu,naucnici moraju da dokazu da boga (bilo koji)nema ,za crkvu i vernike je to jednostavno fakat,bez dokaza ,bez sopstvenog razmisljanja,i amin.Sto se tice drugog dela tvog komentara ,u potpunosti se slazem s tobom.pozz.
Subota 27.09.2014.15:44
ISUS HRISTOS JE ISTINA, PUT, ŽIVOT, LJUBAV...SVE OSTALO JE LAŽ !!!
Subota 27.09.2014.16:02
Dragi Mando,molim te ,da li smo mi odrastali u mravinjaku ,i nemamo svoje licno misljenje ,ideje itd.?Da li zavisimo od neke kraljice ,koja nas putem nekih feroma upravlja ?NE ,sigurno ne!Zasto ?Nismo mravi.
Subota 27.09.2014.17:35
dobro ti veruj i dalje u mrave to je tvoja stvar i tvoje licno misljenje, ali onaj ko istinski trazi Boga taj ce ga naci. Zato ti mogu samo da kazem isto kao i na predhodnom komentaru. ISUS HRISTOS JE ISTINA, PUT, ŽIVOT i LJUBAV...SVE OSTALO JE LAŽ !!! pozdrav.
Subota 27.09.2014.16:14
ajd prosto cemo.. primer:..ako je biblija nastala u umu pisca,jer biblija ili bilo koja druga knjiga sadrzi informacije koje je pisac iz svog uma preneo na papir...e sada, u coveku i svim zivim bicima postoje veoma slozene informacije zapisane u genima..e sada..u cijem umu su nastale te informacije??,,jednom pogadjajte..
Subota 27.09.2014.16:31
ma odgovori ti na ovo drugo pitanje..u cijem je umu nastala tako slozena informacija zapisana u genu coveka i svih zivih bica..
Subota 27.09.2014.17:13
Ako je biblija skup sabranih skriptova, onda su to sabrani UMOVI a ne samo jedan um. Od jedne kapi more nikada nije nastalo ali od mnostva kapljica...nastace prirodnim putem. Vazduh kojim dises, ako ih saberes ili oduzmes, imaces i takve "gene" (prenosna iskustva).
Nedelja 28.09.2014.15:29
Koliko je to "Bogova" u tvojoj skromnosti...ja izbrojao tri kod tebe. :D)) Nije bitno, oni koji te razumeju su ti dali plusice.
Ponedeljak 29.09.2014.01:54
Edukuj se malo, možda nešto i shvatiš... da ne poimaš kao lisica, a uz to možda naučiš da se ne posprdavaš.. Ne bih da se bavim misionarstvom ali neko ko negira Hrišćanstvo samim tim negira čudotvorstvo Svetog Vasilija Ostroškog.
Ponedeljak 29.09.2014.02:09
Свето Тројство је хришћанска вјерска догма, по којој је један Бог у трима личностима: Бога Оца, Бога Сина и Светог духа. Отац од вечности рађа Сина и исходи Духа. Отац је узрок у Тројици, што никако не значи да је постојао пре двојице. Истинско постојање Оца јесте једино као Оца Сину и Оца Духу. Највеће хришћанске цркве ( Православна, Протестанска и Католичка) прихватају ову догму.
Subota 27.09.2014.17:04
Eh, pa zar nije Bog SVE STVORIO pa i njega?? kako delo Božije može postati Đavo?? I kada smo kod Đavpola, KO je stvorio Đavola?? i ZAŠTO??
Subota 27.09.2014.17:22
dzabe se mi raspravljamo..dali bog postoji..svako ima svoje misljenje..na zalost mnogo vise ljudi ne veruju da bog postoji..zato i postoji bahatost,ubistva,ratovi,,jednom recju zlo...pa kad bi svi ljudi znali da bog postoji i to sta ih ceka na kraju..kad se svode racuni..planeta zemlja bi bila raj..kao i sto je planirana da bude..ali eto..zemljom vlada zlo...sotona nudi i iskusava ljude..a ljudi lagano prihvataju njegove ponude..e zato je takva situacija u svetu kakva je trenutno...ali dobro..doci ce dan kada ce sve na videlo...
Subota 27.09.2014.18:41
Na to sve što si napisao uključujući i ovu tvoju rečenicu: .... "sotona nudi i iskusava ljude" ..... --------- Imam samo jedno pitanje: ZAŠTO i zbog čega to SVEMOGUĆI u njegovom CARSTVU DOZVOLjAVA??
Subota 27.09.2014.17:47
93 komentara. 92 vaša i 1 (jedan) Hokingov, samo što se njegov komentar malo dalje cuo, jer je trtljao sa znanjem matematike i donekle fizike. da nema pojma dokazuje to što sa ostalim svojim kolegama pokušava da sklopi "Teotiju svega" (nemacki Einheitliche Theorie des Universums). Tj da usaglasi Reoriju relativiteta sa Quantnom fizikom. a to je nemoguce, jer niti valja Teorija relativiteta, niti valja Teorija subatomskih cestica. www.flyingjoymaker.com P. S. nije dovoljno reci sta ne valja, nego je potrebno reci sta valja, a kad ja govorim kako valja, ljudi kazu: Ne seri! i idu na F.B. ili na fudbalsku utakmicu; sto nije lose, ali ne treba biti jedina zanimacija.
Subota 27.09.2014.17:51
jos jednom isto: 96 komentara. 95 vaša i 1 (jedan) Hokingov, samo što se njegov komentar malo dalje cuo, jer je trtljao sa znanjem matematike i donekle fizike. Da nema pojma dokazuje to što sa ostalim svojim kolegama pokušava da sklopi "Teoriju svega" (nemacki Einheitliche Theorie des Universums). Tj da usaglasi Teoriju relativiteta sa Quantnom fizikom. a to je nemoguce, jer niti valja Teorija relativiteta, niti valja Teorija subatomskih cestica. www.flyingjoymaker.com P. S. nije dovoljno reci sta ne valja, nego je potrebno reci sta valja, a kad ja govorim kako valja, ljudi kazu: Ne seri! i idu na F.B. ili na fudbalsku utakmicu; sto nije lose, ali ne treba biti jedina zanimacija.
Subota 27.09.2014.18:31
Za razliku od tebe, on poseduje mozak koji funkcionise. Odnece ga dalje nego ti sebe sa tvojim zdravim telom. Ti nisi u stanju ni Rusima pod sankcijama ni jabuke da prodas.
Subota 27.09.2014.22:28
Đe si Temujine, pa ja se zabrinuo gdje si..? Ne prodajem nikome jabuke, napisao sam da sam ih kupovao u Hrvatskoj ( ljetovanje, znaš ono) kada sam bio, ali ne za prodaju i da sam se bavio tim poslom nisam mislio konkretno na jabuke, ali nebitno.. Bitno je da tvoj mozak funkcioniše, mada dosta slabo, ali nema veze...
Subota 27.09.2014.19:47
Sulejman velicanstveni mozda,sram te bilo ismejavas hendikepranog coveka i velikog naucnika,da li te to naucio "tvoj "bog?
Subota 27.09.2014.22:39
Naravno da je jedan od najumnijih ljudi današnjice. Ali da neko striktno tvrdi da Bog ne postoji me jednostavno tjera da reagujem. Hoking je izjavio ˝..da veruje da univerzumom upravljaju zakoni nauke. Ovi zakoni su možda doneti od strane Boga, ali on ne interveniše kako bi ih prekršio˝. Sam je ostavio mogućnost u Božje postojanje. Nisam fanatik ali ne volim da se priča protiv crkve, ( pogotovo znajući šta je naša crkva uradila za nas ) pa da to kaže i Hoking...
Nedelja 28.09.2014.00:22
Ajde odreguj opet, ako "Bog" nekoga nagradi "On" ga nagradi u srcu njegovom a ne po telu zar ne!? Nisi ti fanatik, ti si samo zabrljavio jer crkva i "Bog" nemaju blage veze sa Verom...ali velike sa strahotrepnjom vernika.
Nedelja 28.09.2014.00:59
Temujinčiću nije li ta strahotrepnja vjernika i te kako korisna za društvo, djeluje u preventivi teških krivičnih djela ( ubistva npr. ) mnogo više nego li bilo koja svjetovna sankcija, pa to bila i smrtna kazna ( tu ne računam izopačeno učenje Islama ), zato i smatram da su vjernici bolji ljudi od ateista. Takođe vjernik u teškim trenucima u životu nalazi u vjeri ( zato je mnogo veći procenat samoubistava kod Srba nego kod muslmana koji su iskrniji vjernici, na istoj teritoriji sa približno istim brojem stanovnika )... Zato vjeruj, šteta bi bilo da se objesiš.. Ipak si lisica, čim tvrdiš da Crkva i Bog ( bez navodnika, jer je bezobrazluk stavljati ih ) nemaju veze sa vjerom. СВЕТОСАВЉЕ !!!
Nedelja 28.09.2014.15:48
Jeste, strahotrepnja vernika je "korisna" za drustvo (pitam se samo u prilog cijeg drustvanceta)...vidim npr. Srbiju i vladu Srbije...SVE SRBI DO SRBA, izabrao ih NAROD kao preventivu za opstanak putem retorike u koju ste SLEPO POVEROVALI. I muve se zalete na govno, nije da nije, navika je sila isto kao i tupavost kod tebe.
Ponedeljak 29.09.2014.01:59
To što se muve lijepe na tebe je nebitno za nas. A tvoje glupo poređenje ˝strahotrepnja˝ ( što je inače pleonaazam ) u religijskom kontekstu sa Vladom Srbije nema nikakvog smisla, ali ti voliš da pišeš gomile gluposti, pa slobodno nastavi u kontinuitetu, jer dok je tebe psihijatri će imati posla..
Subota 27.09.2014.23:40
Ko je ismejavao hendikepranog coveka ,on ili ja ?Izgleda da ti je nevidljivi zamaglio mozak,i sad se odkaci mene.
Subota 27.09.2014.23:59
To me ne zanima, ali koga je tome naucio, nije tvoje da odlucujes, i da pominjes boga. Ja se za tebe nisam ni zakacio da bih se od tebe odkacio! Osudjujes drugog da ga bude sram a ti pljujes po Srpskom portalu svakog indirektno vredjajuci i mesajuci veru neciju u to! Kapiras ili treba da ti crtam?
Nedelja 28.09.2014.00:28
Kako te to sad "ne zanima", ako vec pises Bog malim slovom, veoma si probirljiv i kome se kacis na komentar. U prevodu, brvno u oku tvom je vec pustilo i korenje.
Nedelja 28.09.2014.00:35
Kakvo je to "indirektno vredjanje",daj molim te objasni,znaci imam da cutim ako to tebi ne odgovara.Ako nisi ukapirao u sustini moje komentare ,koji se samo odnose na temu;da li postoji bog ,ili ne,i nista drugo,onda ne mogu da ti pomognem.Koga sam to ja vredjao osim nevidljivog ,reci?
Nedelja 28.09.2014.00:47
Ma daj bre smaras bre vise, izgleda stvarno da treba da ti se crta! I nemoj da se pravis naivni slikar tolko glup nisi.Ako vam nesto ovo prepucavanje znaci, ajde nastavite, mene smarate samo vasim glupostima! Cao dovidjenja laku noc!
Nedelja 28.09.2014.01:37
Leba mi ,hteo sam i tebi da grunem plusic,i omakne mi se ruka i ubodem minus.Ali evo jedan bratski + od Gedze,mislim da smo veceras oborili rekord za komentare,leleee. :)
Nedelja 28.09.2014.01:59
Popi jednu domacu da ti se smiri ta ruka, hahaha , a ne ide mi ni iz dzepa ni u dzep sta god mi dao, ja time misljenje ne menjam! Bre nisam brojao al ko zna verovatno da jesmo. Da je ovo bila neka vest u vezi pedera bilo bi mi draze da se sa njima prepirem a ovako hmmmm bez komentara!! Pozdrav!
Nedelja 28.09.2014.02:16
Nazalost ,redakcija je zabranila komentare u vezi s pederima ,znajuci nas mentalitet sto se tice takvih "prozapadnih "temi. Pozdrav i tebi brate.
Nedelja 28.09.2014.01:03
Ma nemojte sada mene miješati, ja znam šta sam napisao, ja sam altruist ali mi ponekad malo afektivno odreagujem, jednostavno ne volim da mi se dira nešto što ne bi trebalo, ali ipak je čovjek odgovorio na postavljeno pitanje što je njegovo pravo...
Subota 27.09.2014.22:01
Jedno je sigurno da vernici losije zive od nevernika. Ateisti ne moraju dokazivati ne postojanje Boga zato sto nema dokaza o njegovom postojanju vec vernici moraju dokazati njegovo postojanje a u glavnom je to postojanje u ljuskim glavama. Pitanje sta Srbin moze biti? a) Ateista b) Pravoslavac c) Katolik d) Musliman e) Indijanac :) Sto se mene tice ljudi su samo predatori.
Nedelja 28.09.2014.02:27
Zelim svima laku noc,i svaka vam cast ,umorili ste me kao da sam trcao dva maratona,he he.Ikako nemamo uvek isto misljenje ,ipak smo mi Srbi,a krv nije voda (znate ono ,"po babine linije ").Pozdrav svima CCCC.
Nedelja 28.09.2014.02:38
Pozdrav "Prike" Laku noc! Nadam se da nece biti ono " Nastavak u sledecem broju....." I nemo se ljutis! Svako dobro! ;-)

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)