Četvrtak 26. 12. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
49
Ponedeljak 27.01.2014.
00:01
Beta #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Predsednik Srpske napredne stranke i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić izajvio je da je odluka da se raspišu vanredni paralmentarni izbori bila veliki rizik, jer će se svi ujediniti protiv naprednjaka.
Ponedeljak 27.01.2014.00:17
Vucic prica gluposti...... Pa zasto idu na izbore ako ne zele apsolutnu vlast. Sada imaju koalicijsku vlast, ali Vucic nije prvi, to je problem. Zele se rijesiti tunjavog Dacica kojeg ce dati poslije da uhapse zato sto je mufljuzi lopov. A Vucic se zeli nakupiti love bez svijedoka. Prave sada izbore koji ce kostati (kroz porez) narod Srbije 8 milijuna eura......tko je tu lud.... Vucic ne misli na narod Srbije....prvenstveno misli na vlast i sebe....postao je bolestan na vlast, ne zeli biti drugi u vladi.
Ponedeljak 27.01.2014.00:46
Ne radi on sta on hoce, nego sta mu kazu. Koalicija mu je bila neophodna da bi dosao na vlast, ali sada zapad ocenjuje da je vreme da se se otkace manje pozeljni elementi - pre svega Toma kao pritajeni nacionalista i rusofil - cime bi odstranili poslednje smetnje preuzimanju pune kontrole nad kursom Srbije. A taj kurs je, naravno, kurs Titanika.
Ponedeljak 27.01.2014.02:44
Toma je tvorac ove bedne slugeranjske situacije u kojoj se Srbija nalazi. On je iz cele danasnje rezimske garniture PRVI i najvazniji zavrbovani agent okupatora. Spin-doktor, cija je funkcija da bude igrac iz senke, ali kao glavni autoritet koji se dodvorava toboznjim oklevanjima. Nema oklevanja, postoje samo dugorocni zadaci. Njegova igra sa Rusijom je, za razliku od obaveza preuzetih prema okupatoru, sasvim neobavezujuca. A iskrena je onoliko koliko i njegovo gladovanje na stiroporu!
Ponedeljak 27.01.2014.02:51
Trebalo bi se setiti geneze razbijanja najvaznije antievropske patriotske stranke u Srbiji. Tvorac tog razbijanja su strane obavestajne sluzbe, a nosilac je na prvom mestu T.Nikolic sa svojim uticajem. Da bi odmah zatim za sobom povukao Vucica, takodje zavrbovanog, a onda i ostale. Poenta je bila u okupatorovom racunanju na naivnost i politicku nepismenost vecine Srba. Bilo je potrebno da kljucnu izdaju obave toboznji "nacionalisti". Nazalost, plan je urodio plodom. Tomislav Nikolic je kolovodja nazadnjacke izdaje srpskog naroda i drzave, pa kao takav moze biti "otkacen-odstranjen" samo od rodoljuba Srbije, nikako od okupatora i njegovih agenata medju Srbima!
Ponedeljak 27.01.2014.02:57
Putin je procitao Tomislava, kako zahvaljujuci sopstvenim obavestenjima, tako i prirodnim talentom da proceni politicki kapacitet i namere svojih sagovornika. Njihov licni susret bio je odlucujuci. Otud i Putinovo otkazivanje posete nasoj zemlji neposredno po povratku ovog srpskog stetocine u Beograd. Otud i primetno hladjenje podrske Rusije srpskoj stvari tj. srpskom rezimu. Ruski vodeci politicari koji, osim bratskog, imaju i politicki rezon da brane Srbiju, veoma su razocarani neverovatnom autodestrukcijom srpskih biraca. Rusi i drugi potencijalni saveznici Srbije su posle nazadnjackog stetocinstva na velikim mukama kada je podrska teritorijalnom integritetu Srbije u pitanju...itd.
Ponedeljak 27.01.2014.05:23
Vucic na sledecim izborima mora da padne! Brislski sporazum, 45 minuta sredjvanja stvari u Kosovskoj Mitrovici, lazno obracunavanje sa tajkunima, ali najvise zbog njegove dvolicnosti! Setite se Vucica sta je pricao u Radikalima,a sta sada prica! Ko normalam moze da mu veruje?
Ponedeljak 27.01.2014.00:25
Треба бојкотовати предстојеће изборе, што се мене тиче, ми немамо за кога да гласамо. Дотични и њему слични су јахачи апокалипсе и непосредни извршиоци налога наших непријатеља. Нека нам је свима Бог на помоћи, биће ово јако, јако тешка година.
Ponedeljak 27.01.2014.00:58
Одговор на то питање ће доћи само по себи, до јесени, биће много гладних, то ће бити цена овог, општег лудила, афера, издаја и слично, а после, кад људи виде да су дошли до саме ивице провалије и да остаје само да буду гурнути у ту провалију или да се призову памети и пруже отпор, или ће се приповедати - "да је овде, некада живео један народ".
Ponedeljak 27.01.2014.01:04
Можда све ово што сам навео делује негативо, али то је наша реалност, на жалост многи покушавају да креирају неки свој свет, унутар овог лудила и да се сакрију од свега, као пуж у своју кућицу, али ми смо одавно голаћи, ма колико покушавали да се сакријемо, кад-тад ћемо осетити убод ружиног трна, остаје на нама, да ли ћемо се пробудити или остати успавани заувек.
Ponedeljak 27.01.2014.03:13
Kako to na nama je da li cemo se probuditi, a zagovaras bojkot izbora? Ne znam na koju vrstu budjenja mislis. Bojkot predstojecih izbora je veoma, veoma losa ideja! Bar, sto se rodoljuba tice. A voleo bih da te izbore bojkotuju nazadnjacki simpatizeri, to bih i ja voleo. Zuti su izgubili vlast (fala Bogu) 2012. takodje i zbog neizlaska svojih simpatizera na glasanje. Narocito pri biranju Predsednika. Pobedili su nazadnjaci (nazalost), jer je scena za to pripremljena u inostranstvu. Jos samo fali "mudri" bojkot izbora od strane rodoljuba, pa da okupatorski agenti rade sledecih 4 godine sta god im je volja! Nikako bojkot, nikako za ime boga! Izlazak i patriotsko glasanje!
Ponedeljak 27.01.2014.03:28
Ако мислиш да имаш коме да поклониш своје поверење, изволи, али, гарантујем, до онога што многи желе, неће доћи изборима... живи били, па видели, једино Бог, ма колико појединцима смешно жвучило, може Србију да подигне из овог свеопштег хаоса. Намеће се само једно питање: да ли ми то заслужујемо? Каква су нам дела, таква нам је власт.
Ponedeljak 27.01.2014.03:32
„Тешко грешном народу, народу огрезлом у преступима, злочиначком роду, поквареним синовима! Оставили су Господа, презрели су Светог Бога Израеловог, леђа су му окренули. Где да вас још ударим, кад се све више буните? Цела је глава болесна, цело је срце изнемогло. Од главе до пете нема на телу здравог места. Озледе и модрице и отворене ране – нису очишћене ни завијене нити су уљем ублажене. Земља вам је у пустош претворена, градови су вам ватром спаљени, туђинци вам њиве пред очима изједају, пустош је као кад харају туђинци.“ (Исаија 1:4-7)
Ponedeljak 27.01.2014.03:40
Pogledaj kome se obraca Isaija. Ako srpski narod poistovecujes sa takvim kojeg nalazimo u svetim knjigama, onda su tvoji malodusnost i predaja konacni. A to je greh. Gubimo te kao rodoljuba. Steta.
Ponedeljak 27.01.2014.03:52
Колико убистава нерођених имамо данас у Србији? Странице електронских медија испуњене црном хроником, неморал колико ти душа иште и разна безакоња... порука изнад твоје је упућена свима који се одричу или противе истини, па и нама, ако се зрело промисли.
Ponedeljak 27.01.2014.04:02
Onda - ne odricimo se istine, i ne protivimo joj se. To cine ovi neistiniti. Usprotivimo se njima! poz
Ponedeljak 27.01.2014.03:36
Tako je, rodoljube, ali da bi Bog podigao Srbiju iz sveopsteg haosa, bice potrebno da i mi rodoljubi malo doprinesemo, pa tako zasluzimo da nas Bog pogleda. To se cini glasanjem na parlamentarnim izborima. To je prvi predstojeci i neposredan nacin. Ima i drugih nacina, ali bolje da do njih ne dodje, jer bi stepen tog haosa prevazisao sve dosadasnje! U Srbiji postoji vise desetina stranaka i jos mnogo vise ljudi koji ce biti u pasivnom birackom polozaju, da ih biramo. Da li je moguce da ti niko od njih bar u necemu ne odgovara? Ili se radi o necem drugom kod tebe? Verovatno si se mnogo puta pokajao, sta li? U tom slucaju, zaista nemoj izaci, pogresices opet.
Ponedeljak 27.01.2014.03:58
Када се они који вреде буду слушали имаћемо за кога и да гласамо, али, понављам, ништа ови избори неће решити. Живи били, па видели (волео бих да грешим).
Ponedeljak 27.01.2014.04:07
Ako ti je cilj da se potvrde tvoje reci, onda bojkotuj. Svaki izbori nesto "resavaju", pa dja na ovu, dja na onu stranu. E, ja im necu priustiti to zadovoljstvo da resavaju bez mene. Pogotovo zato sto nemam nameru da skoro napustam Srbiju, za druge ne znam... Zivi bili, naravno. I ti meni ziv i zdrav bio.
Ponedeljak 27.01.2014.04:13
Слажем се са тобом, ови избори, ако дође до радикалне промене власти ће наредној власти, односно њиховим представницима и шрафчићима напунити џепове. Срећан и Богом и испуњен данашњи дан у коме славимо нашег Светог оца Саву, првог архиепископа србске Цркве желим свима.
Ponedeljak 27.01.2014.04:54
hvala Milose,svaka tebi cast za ove komentare i bojkot izbora,jer je sve to ista bagra pozicija i opozicija ! o odstupanju od vere i nemorala takodje se slazem,sve sto si napisao!
Ponedeljak 27.01.2014.05:01
Pa, dobro, da bojkotujemo onda, pukovnice Keserovicu! Da uradimo onako kako nas drug Milos kaze "na zalost", a upravo to radi: "...на жалост многи покушавају да креирају неки свој свет, унутар овог лудила и да се сакрију од свега, као пуж у своју кућицу..."
Ponedeljak 27.01.2014.05:47
dosta sam glasao,i uvek se gorko kajao kad posle izdadu!reknu pa poreknu,ono sto obecase pre dolaska na vlast! nije narod vise ovca! Kesera ste samo jednom prevarili kad se oslobadjao Krusevac,i nikad vise ! dao je svoj zivot za Kralja i Otadzbinu !
Ponedeljak 27.01.2014.05:35
Све си исправно написао! Замајава се народ тиме да ће неко други да му реши проблеме, а он остане такав какав је и био! Скреће се стално пажња са оног што нам једино може помоћи, а то је повратак Богу и Божијем Моралу, као једини пут к бољитку. Стално се траже кривци код других, а ми сами тонемо у све веће зло! Нема морлане власти у неморалном народу, неможе бити среће у народу у коме влада егоизам, похлепа, блуд... ГЛАВНИ проблем смо ми сами и безбожнички начин живота. Псујемо све од Бога, до сопствених родитеља! Нема земље у свету где постоји псовка "Је_еш ми матер!". Нико не псује Бога ко Срби! Какву онда помоћ и наду тражимо од Бога. Мењајмо себе, да би имали кога да гласамо! Покајмо се!
Ponedeljak 27.01.2014.06:23
Брате, Црква за сада ништа битно не мења. Када буде мењала, тада ће и бити проблема. Ти се у Цркви исповедаш Богу, а не свештенику. Може свештеник да буде и неморалан и било какав, али кроз њега ти Бог опрашта грехе и даје благодат, а он ће за своје грехе одговарати пред Богом! Без Цркве нема спасења, запамти то! Глава цркве није патријарх, већ сам Исус Христ! Увек је било и неморалних свештеника и патријарха, али је црква вршила своју функцију! Никада не одустај од Цркве, докле год не мењају ништа суштински важно за спасење! Ако неко негде погрешно ради и самовољно мења, иди на друго место. Нису још наше цркве толико пуне новотарија, да не можеш ићи, исповедати се и причешћивати!
Ponedeljak 27.01.2014.06:28
poslusacu te;ali ako zvanicno budu promenili kalendar,ja vise tamo ne idem,a nadam se i ceo Srbski narod ! s verom u Boga za Kralja i Otadzbinu ! za Krst casni i slobodu zlatnu !
Ponedeljak 27.01.2014.06:40
Ако буду мењали календар или нешто друго што битно мења литургију и Тајинства, доћи ће до великих пуцања у СПЦ. Надам се да неће до тога доћи!
Ponedeljak 27.01.2014.11:40
Kakav patriotizam kakvo rodoljublje, to se ne maže na hleb, naš čovek je gladan, bolestan i ojadjen. Sačuvaj ti te svoje priče za malu decu kad odeć u vrtić. Idi glasaj za Vučića pa će ti patriotizam vrlo brzo izaći iz zadnjice u glavu.
Ponedeljak 27.01.2014.03:45
Sve to stoji, ali u ovim nasim nagadjanjima verovatno ce odluciti ono sto ne znamo. Toma jeste poveo poslednje kolo izdaje, ali ne znamo pod kojim okolnostima, i koliko ga zapad efikasno kontrolise. Moj licni utisak je da on pokazuje najmanje entuzijazma i najvise odbojnosti na "evropskom putu" Srbije (ne toliko time sta radi, nego kako izgleda dok to radi). Ne mislim da mu zapad veruje, a to sto ne izgleda da je kliknuo sa Putinom moze da znaci upravo suprotno od onog sto sugerise. Nista se stvarno ne zna, osim jednog: ljudi koje bismo zeleli da vidimo na vlasti skoro da nemaju ni teoretske sanse. Jedina nada je da se vecina dosad nezainteresovanih biraca aktivira i glasa za Srbiju Vreme je
Ponedeljak 27.01.2014.03:52
Ima, tacno je da ima izvesnih reci i ponasanja kod tog kvislinga koji ponekad bude nadu da se ne slaze u svemu sa ovima sto se isticu svakodnevno. Mozda tom utisku doprinosi i njegov polozaj u sistemu vlasti koji on, kao fol, koristi na ustavan nacin a ne kao autokrata Tadic, pa je diskretan. Moje licno misljenje je, kazem, da u tog starog pokvarenog jarca ne treba imati ama bas nikakvog poverenja, a i za ovaj moj stav ima podosta razloga za koje verujem da i ti znas. Uostalom, vreme ce pokazati, da smo zivi i zdravi.
Ponedeljak 27.01.2014.03:57
Inace, misljenja sam da cak i te teoretske sanse za rodoljubive nacionalne stranke, prestaju da budu i teoretske ukoliko se prepustimo razocaranju i jalovoj malodusnosti. Sto se mene licno tice, neka ceo svet glasa za saradnike okupatora, ja bih sa istom verom i ubedjenjem izasao da prilozim i zabelezim taj moj jedan jedini glas, ali za one koje bi voleo da se oprobaju na vlasti.
Ponedeljak 27.01.2014.03:07
Kada je srpska politika u kretanju ka ambisu koje, evo, traje vec 14. godinu, ne treba se pitati koliko kostaju ponovni izbori, narocito prevremeni. Jer, sta je alternativa? Zasigurno vladanje ovih sada. Svaki izbori su za mene dobrodosli u uslovima gde vladaju srpske stetocine. Uvek postoji izvestan procenat verovatnoce da se nesto promeni, pa mozda i na manje lose. Ovako, nek nastave, bez izbora? Da li to hocemo?
Ponedeljak 27.01.2014.03:18
Izbori kostaju, naravno da kostaju, ne postoje besplatni izbori. Medjutim, treba se pitati koliko kosta Srbiju ova stetocinska vlast!
Ponedeljak 27.01.2014.04:50
Prvi, samim tim i jedini put kada nisam izasao da glasam, bilo je prilikom drugog kruga predsednickih izbora 2012. Bilo je 2 kandidata izmedju kojih je trebalo nekome dati glas. Nisam bio ni za jednog od njih dvojice. Neki su govorili da treba izaci i napraviti "nevazeci" listic. To je politicki nepismeno, jer i taj "nevazeci" je vazeci pri brojanju onih koji su izasli. A to pojacava legitimitet izabranog! Nisam izasao, to je to.
Ponedeljak 27.01.2014.00:52
Nazalost stvar je vise nego tragikomicna. Da ce se svi udruziti protiv naprednjaka to jeste cinjenica ,medjutim snage koje ce u ovoj kampanji pokusavati da se domognu vlasti su nista manje opasnije od njih. DS, LDP, LSV i.t.d naravno i najgori medju njima tajkuni ce ponovo zdusno pokusavati da nas ubede da su oni za nas spas koji je bio i 5 oktobra. Kada se sve sabere ne zna se ko je gori od koga dali SNS sa jedne ili svi oni sa druge. Narod ove zemlje je jednu golgotu od 5 oktobra vec prosao sada je na redu naredna. U Srbiji nema ni na pomolu jos toliko patriotske stranke koja ce ugroziti sve ove ludake. Tesko nama jer i da ne glasa 80% Srba nista se nece promeniti.
Ponedeljak 27.01.2014.03:25
Ako ste ti i mojsije iskrene patriote, smatram da vam je stav veoma pogresan. Pri tome, veoma opasan! To je poziv na malodusnost i prepustanje sudbine drzave i naroda totalnoj poplavi stetocinske vlasti. Imamo ljude i stranke koje imamo. Druge ne postoje. Ako vama ni jedna od njih ne odgovara, onda se postavlja pitanje vaseg vidjenja patriotizma.
Ponedeljak 27.01.2014.03:29
Mojsije pogresno uocava koje su to "dve strane". To sto je nabrojao, sve je to jedna strana. Ona prookupatorska, cije su kolovodje nazadnjaci. Druga strana postoji, a u okviru nje ce se pravi rodoljubi i opredeljivati. Kaze da "nema ni na pomolu...patriotske stranke koja ce ugroziti sve ove ludake". Pa, jeste, narocito ako patriote ne glasaju za patriotske stranke! Nije stvar u tome da 80% Srba ne glasa, vec bas da glasa!
Ponedeljak 27.01.2014.11:39
Vise sam misljenja da mozda ti nisi u pravu . Nekada su postojale dve strane i to sa razlicitim programima i stavovima. SNS je na kraju krajeva dobila izbore na predizbornim obecanjima koja su nudila sustu suprotnost od one koju je DS upraznjavala. Sta se desilo da se i ta druga strana odrekla svojih ubedjenja obmanjujuci pre svega svoje simpatizere a onda i one koji mozda to nisu ali su se nadali manjem zlu.Koji je to po tebi dobar izbor SRS ili mozda Dveri koje jos nisu ni postale stranka vec su jos organizacija. Voleo bi da cujem nekog ko ce jasno i glasno da objavi i propagira svoj program ali da ako dobije izbore na osnovu njega i ucini sta je obeco.
Utorak 28.01.2014.23:23
Sta se desilo da se i ta druga strana odrekla svojih ubedjenja?! Ne znam da li je imala i ima ubedjenja, ali znam da se jos u kampanji deklarisala kao strana koja za svoj glavni politicki cilj ima evrointegracije! Ne znam zasto rodoljubi nisu uocili i ovo njihovo "obecanje. Ili, uocili su ga, ali su to zanemarili. A to je osnovno. Sve ostalo je posledica takve politike!
Ponedeljak 27.01.2014.07:25
Opet kampanje, dva meseca ludila, i pola godine "konsolidacije" redova... Godina koju će pojesti skakavci.
Ponedeljak 27.01.2014.10:11
...na proslim izborima sam im dao glas...sad svako jutro sebi pustam pesmicu...Kakva sam ja budala....
Ponedeljak 27.01.2014.11:34
Šta ovaj Vučić sad kukumavči, kako će preobučenim radikalima biti najteže. Pa on je tražio i njegov Toma, vanredne izbore, a ne nerod. Narod je tražio da bolje živi. A što se tiče, komentara koje daje "Armadilo" da treba izaći na izbore, radi patriotizma. Moj odgovor njemu je sledeći: to su priče za malu decu, kakav patriotizam, kakvi bakrači. Patriotizam se ne maže na hleb da bi se čovek zasiti0 i da nebi bio gladan. Jebeš ti tvoj patriotizam, čuvaj ga za sebe i nastavi da budeš patriota, idi glasaj za tvog Tomu i Vučića, sve dok imaš hleba, na koga ćeš moći da mašež patriotizam.Kad ti hleba nestane, zbog njih, promenićeš se.U ostalom, tvojih komentara je suviše i ovako.
Ponedeljak 27.01.2014.12:26
Nadam se da ce ovaj izdajnicki bolesni olos poslati u soske za sva vremena ili ce srbski narod opet biti slep ??????????????????

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)