Petak 10. 4. 2020.
Washington
90
  • Chicago
    50
  • New York
    10
  • Belmont
    50
  • Atlanta
    120
  • Boston
    190
  • Firt
    60
  • Denver
    100
  • Detroit
    40
  • Dover
    80
  • Hartford
    60
  • Orlean
    20
  • Helena
    120
  • Ren
    30
  • Honolulu
    200
  • Las Vegas
    110
  • Portland
    220
  • Salem
    60
  • Santa Fe
    100
  • Tampa
    270
  • Topeka
    50
7
Sreda 13.03.2013.
16:33
Srna A
Oko 300 pripadnika ravnogorskih pokreta iz Republike Srpske, Srbije i Crne Gore okupilo se u sredu 14. marta u Dobrunskoj Rijeci kod Višegrada gde su obeležili 67 godina od hapšenja generala Draže Mihajlovića od pripadnika OZNE.
Sreda 13.03.2013.16:53
Само слога Србина спасава! Жив је Дража умро није док је оваквих људи...
Sreda 13.03.2013.18:07
Parastos Drazi Mihailovicu se poklapa sa parastosom Srbije novijeg doba ali i samih Srba. Jer ako Srbi i dalje zive, kako objasniti podatak da na ovakav skup dodje 300 ljudi a na koncert Prljavog Kazalista dodje 13.000 ljudi? Molim vas, ne zamerite mi na pitanju.
Sreda 13.03.2013.19:56
И што је најгоре,после се "чудимо" што нас ни Бог више не воли!?Па како да нас воли када ми сами не волимо себе а волимо немачке шпијуне или оног непоменика,аустромарксисту?!
Petak 15.03.2013.15:36
Losa pozicija (vlada) jos gora opozicija, nema ko da organizuje I povede narod da stane u odbranu svoje zemjle od evropskih terorista I njihovih domacih sluga. Ravnogorski Pokret I Djeneral Draza nikad nece umreti sve dok je jednog srbina na planeti. SLAVA I HVALA CICI I CETNICIMA.