5
Subota 19.01.2013.
13:16
b92 #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Zbog kritika dramske spisateljice Biljane Srbljanović na račun predsedavajućeg GS UN Vuka Jeremića, na njen tviter nalog stiglo je na desetine pretnji i uvreda.
Subota 19.01.2013.14:25
Gospodja Srbljanovic ima pravo da iznese svoje misljenje i niko zbog toga ne bi smeo da joj preti. Druga je stvar sto je rekla nesto sto nema veze sa mozgom. Po ko zna koji put (kao i mnogi ovde pre mene) ponavljam da je Mars na Drinu nastao povodom Cerske bitke u kojoj je izvojevana prva saveznicka pobeda u Prvom svetskom ratu male srpske vojske nad vojskom tadasnje supersile Austrougarske.
Subota 19.01.2013.14:26
Na suprotnoj strani su bile mnoge dede i pradede nasih dragih, bivsih "bratstvo-jedinstvenih" komsija i nije cudo da im smeta. Ali, Mars na Drinu se sirom sveta izvodio u raznim varijacijama i nije vise samo nas (ali smo ponosni sto je ovde nastao i sto je deo srpske kulture). Ne vidim nista sporno sto je izveden u UN. Povezivanje muzike sa nekim (vrlo cesto predimenzioniranim dogadjajima) nema mnogo veze sa mozgom!
Subota 19.01.2013.14:29
Stvarno smo cudni ljudi. Ceo "skandal" nije dobio skoro nikakav publicitet u USA stampi (koja bi jedva docekala da tako nesto objavi). Evo, NI JEDNE novine u Velikoj Britaniji nisu ni pomenule "incident" (Indepedent je samo nahvalio koncert). Posto imam srece da citam na engleskom i nemackom, znam da ni u Nemackoj ni Austriji nije bilo ni slova o tome...
Subota 19.01.2013.14:30
Mozda negde gresim da je neko pomenuo (nemoguce je sve procitati), ali svakako u najvaznijim i najtiraznijim novinama nije. Jedino se kod nas (iz politickih razloga) i u "regionu" raspravlja o beznacajnoj zalbi jedne beznacajne organizacije "bosnjaka". A i kod nas iz svoje bezznacajnosti izranjaju neki likovi da se posipaju pepelom u ime nas svih. Zamolio bih: Nemojte u moje ime!
Subota 19.01.2013.14:34
Јеремићу,много си погрешио,требало се певати"Спремте се спремте четници".

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*