Utorak 26. 11. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
83
Subota 04.12.2010.
15:51
#Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Bivši državni sekretar u ministarstvu za ljudska i manjinska prava Marko Karadžić proglašen je za „Ponos Srbije 2010.“, dok je titulu „Sramota Srbije za 2010.“ Poneo pokret „Naši 1389“, prema oveni nevladine organizacije „Inicijativa 33“.
Subota 04.12.2010.15:55
Jel moze neko da mi objasni koji su to Inicijativa 33 ? Jes to neka znacajna organizacija od velike vaznosti? Nesto mi se cini da su mnogo nebitni i mali , al zasto su onda na Vestima ?
Subota 04.12.2010.18:46
pa ko moze da predstavlja takve budale. valda NVO. ponos. podseca me na paradu pedera ili ponosa. kako ti se vise svidja
Subota 04.12.2010.20:15
To Kajga , đe si mi ti , pa i jesu , kao ja vazda kazem jedan hajkik u glavu i fraktura tamo fraktura ovamo , malo me cudi sto VESTI koje redovno citam uopste objavljuju tako nebitnu vest sta neki pederasi tamo pricaju . Zivela SRBIJA
Subota 04.12.2010.23:04
Колико је значајна покрет 1389, толико су и они.... Да ти појасним, пошто си казао да неживиш у Србији.... Покрет 1389, који се од недавно удружио са још већим ултрадесничарима из покрета "Наши", је поред "Образа" и сличних - организација која би у свакој правној држави МОРАЛА бити забрањена. Зашто? Прво, то су покрети које вероватно, из сенке, подржавају неке српске деничарске странке већ годинама. Они им служе као "јуришни одреди" када треба спроводити "моралну чистоту нације" по њиховом систему вредности. Ови раде, кажу и прете онако како не би било долично "легалним" тј званичним политичарима и странкама. Њихове рушичачке "способности" смо видели више пута до сада.
Subota 04.12.2010.23:09
Друго, њихова реторика је "импресивна" и креће се од већ виђеног прогона мањинских група до "теорија антисрпске завере". Вокабулар је још "импресивнији", углавном је то једна "серија" речи, реченица и парола, које позивају на клање, убијање и прогном свих "антисрпских елемената" (читај других нација и народа), али и оних Срба који нису по "мери" овим "дежурним чуварима српства", које тако здушно и већ несвесно уништавају пуних 20 година. То је они што је лепо казао Ненада Чанак - ... друштво у коме се потписује палцем и рукује песницом... Мада постоје одређене разлике међу њима, "Образ" је типична неофашистичка организација, на бази Љотићевских идеја (које су такође биле делом....
Subota 04.12.2010.23:13
... неошаистичке), док Покрет 1389 и "Наши" тренутно глуме "салонске десничаре", који су делимично ублажили реторику, али су суштински сви они исти. Основна ствар, као и многим коментаторима овде, им је да се према неистомишљенику, посебно као дотични има јаке и проверене аргументе, односе са крајњим презиром, допуњујући свој "политички став" и врло убедљивим "аргументима" као што су претење или спровођење насиља, увреде на националној основи, одређивање ко има а ко нема права у Србији (по њима), промовисање једног новог, а заправо старог и већ виђеног, "српства" које се базира на свему, чак и на насиљу, а све мање има праве везе са оним што та реч значи и што је значила вековима.
Subota 04.12.2010.23:25
"Вокабулар је још "импресивнији", углавном је то једна "серија" речи, реченица и парола, које позивају на клање, убијање и прогном свих "антисрпских елемената" (читај других нација и народа), али и оних Срба који нису по "мери" овим "дежурним чуварима српства", које тако здушно и већ несвесно уништавају пуних 20 година." Marta ovde sam te citirao. Evo, tebi nisu po meri oni koji smatraju da su NAŠI ... Dveri... i slični borci za Srbiju u pravu. I ti isti način borbe imaš, znači upotreba reči, rečenica itd, da te ne citiram ponovo. Nego da razrešimo ovo ... Kad zabranite desnicu i ukinete desno razmišljanje, šta će ostati, levica, levi centar i ....?
Subota 04.12.2010.23:38
Ако је вокабулар "жесток" као одоговор на реторику неофашиста - то опет није исто! "Зло чинити од зла се бранећи, ту нема зла никаквога" (Његош). Нека то буде метафора са којом почињем. Нико није за укидање деснице, јер бити десничар није нити зло нити неморално, нити лоше.... Многи знаменити Срби су били десничари у политици. Нпр. Дучић, Јовановић, Васић итд... Ја овде, и то стални потенцирам, нападам УЛТРАдесничаре, тј неофашисте, који само брукају наш народ својим речима и НЕделима. А сигурно да у исти кош нећу да трпим "бубуњичаве" и залуђене клицне из "1389" или "Образа" са једним Дучићем. За мене је Србин - Србин, био он леви или десни, али неофашисти ниу део српске традиције.
Subota 04.12.2010.23:52
Hmmm ... Ta ista Njegoševa rečenica je primenjljiva i u obrnutom slučaju. "NAŠI" upravo to rade, čine "zlo" da bi se od ZLA odbranili. Pat pozicija ... Kao što po tebi ultra desničari brukaju naš narod, tako taj isti narod brukaju i ultra levičari. Simetrija ...Zabraniš desno, moraš da zabraniš levo, inače centar gubi ravnotežu ... Marta nisi ti naša, niti misliš dobro našem narodu, podržavaš tonija i milana (obojica sa nekim brojevima) koji nimalo nisu "omiljeni" ovde ... Zbog antisrpskog razmišljanja.
Nedelja 05.12.2010.00:08
Nije važno kome Marta "lupa" pluseve već šta pišu oni kojima lupa..... Ovde može komentar da napiše i Mesić i Josipović i bilo ko, ja ću mu dati plus ako se slažem sa onim što piše. Oni su "antisrbi" u toj meri što javno kažu šta im smeta kod ovog naroda, što pominju mane koje bi drugi da prećute. "Naši" i "1389" nas ne brane od bilo kakavog zla, jer to "zlo" postoji samo u njihovim "programima". Oni brane Srbiju tako što pale i ruše Beograd, sve i uvek brane samo u Beogradu, i uvek je cena te borbe - bela tehnika, satovi, mobilni, patike, trenrke... Kao neka vrsta shoping-patriotizma... jako zanimljivo.... Uostalom, ko si TI, bez uvrede, da određuješ da li je Marta, ja ili bilo ko Srbin?
Nedelja 05.12.2010.00:20
Nema vređanja ako misliš na per tu ( valjda sam dobro napisao ovo, nisam "trknuo" do wikija ) obraćanje. A za ovo ko sam ja ... ja sam veliki srbin, koji se bori protiv prelaska srba u ameboidno stanje. Stanje u kome si ti marta milan ... toni sa brojevima nije, on je šiptar, etnički albanac ili kako se već to kaže a da ne povredim nacionalna osećanja ameba.
Nedelja 05.12.2010.00:35
Da li mi možeš objasniti razliku između reči VELIKI i mali SRBIN? Šta sve treba da jedem i pijem u koju teretanu da idem da postanem - VELIKI Srbin? :-))) Isto kao što mi je smešan termin PRAVI Srbin, mada mi još niko nije pokazao KRIVOG Srbina. Za mene postoje samo "pravi i veliki" Srbi u retorici stranka kao što su DSS, NS, RS, SNS itd... Ono što bih ja definisao kao PRAVOG Srbina nazvalo bi se Srbin tradicionalista, ali možda je bolje reći i Srbin patriota, jer ono TRADICIONALISTA mi suviše zvuči HARD-DESNO. Zašto umesto velikih SRBA, niko ne pokušava da postane VELIKI ČOVEK, altruista, kosmopolita??? Stanje "amebe" mi je jako drago, jer znači da sam na pravom putu....
Nedelja 05.12.2010.00:47
U pravu si za veliki srbin. To je samo preuzeto radi lakšeg objašnjavanja ... Patriota je malo komplikovano jer nikako ne ide srbin posle toga. Biti srbin znači biti patriota. E ovo tradicionalista je najispravniji izraz i tu se potpuno slažem sa tobom. Jedina mu je mana što je retko korišćen pa se još uvek ne zna tačno značenje, ali se slažem da je najispravniji. Znači da sam ovo veliki srbin napisao samo da bi lakše razumeli koji "pravac" zastupam ...
Nedelja 05.12.2010.00:50
E sada se slažemo 100%...... Možda sam još uvek "amebisan", ali ako se malo potrudiš shvatićeš da ni Marta, ni Dakić, ni ja, niti bilo ko od ostalih komentatora koji su ovde proglašeni za narodne neprijatelje nije to! Da smo vi samo Srbi koji vole Srbiji, žele bolju Srbiju i ne žele da nam narod ide stranputicom...
Nedelja 05.12.2010.01:01
I druga Srbija, kako si malopre dole napisao; želi isto. Bolju Srbiju. Da ne ide stranputicom. Ajde sad ko je u pravu? A ovo za amebe mi je ostalo još iz blica. Lagano ljudsko društvo postaje rob novcu, igra dužničko-poverilačku igru svetskih moćnika i gubi nacionalni identitet. Srbija postaje takva, a ja se protiv toga borim. I nisam sam ... hvala Bogu ima nas ...
Nedelja 05.12.2010.00:55
Nemoj da budeš k'o komunisti posle 1945 godine, svako ko drugačije misli je narodni neprijatelj i izdajnik. Meni je najsmešnije što oni koji danas "progone" komuniste i slave propast SFRJ u političkom smislu se u Srbiji ponašaju kao pravi titoisti. Odmah napadaju, sanksioniši tuđe mišljenje a termini su im kao sa partijskih sastanaka....
Nedelja 05.12.2010.01:15
Nažalost situacija nije smeh. Sad dolazimo do martinog citata Njegoša. I opet se vrtimo u krug. Nego gde je marta, zašto ona ne vodi ovu diskusiju nego "ovalstila" tebe?
Subota 04.12.2010.23:50
Za početak treba da definišemo jednu stvar - da li većina komentatora na ovom satju zna izvor pojma levica i desnica... a bez da odmah konultuju wikipediu ili ostalu literaturu??? Ako neko nije odmah u stanju da napiše odogovor, ovo znate sami sa sobom dok čitate, onda on i nije za politiku. Nepoznavanje osnovnih termina, izvora, značenja itd, a komentarisanje svega i svačega je ono što se uklapa u jednu Hajneovu misao - Pametan sve vidi, a budala sve komentariše....
Subota 04.12.2010.23:54
Dobro, za početak gde si ti u Hajneovoj misli ... Ovaj što vidi ili ovaj što komentariše?
Nedelja 05.12.2010.00:02
Jako duhovito... ha ha ha ha ha... evo smejem se i samo se smejem.... tačno sam znao da na konkretno pitanje neću dobiti konkretan odogovor... Što, jer sajt wikipedia neradi, ili se možda na vreme nisu čitale i kupovale knjige za kuću..... Dakle, ja čekam....
Nedelja 05.12.2010.00:22
Nisam se sam javio, prozvan sam tvojim klikom na odgovori u mom komentaru. Znači direktno si mene pitao.
Nedelja 05.12.2010.00:48
Pa prvo mi pomozi da postanem VELIKI Srbin, a ako napišeš poreklo pojama levica i desnica, onda tebe smatram za najozbiljnijeg komentatora na poratlu, posle mene naravno! :-)))) :p
Nedelja 05.12.2010.00:51
Odustajem, nemoj da me smatraš najozbiljnijim komentatorom ovde. Ne znam poreklo pojma, a ti kao dobar drug mi to napiši ...
Nedelja 05.12.2010.01:00
Evo samo za tebe :-))) Sa Wikipedie, tamo je lako da svi provere da "narodni neprijatelj" opet nešto ne izmišlja....antisrpsko naravno... srkaćena verzija - Od Francuske revolucije, politička upotreba naziva "levica" i "desnica" je evoluirala preko lingvističkih, kulturnih, društvenih i nacionalnih granica i često je imala potpuno različita značenja, u zavisnosti od društva, kulture ili jezika. Smatra se da je naziv nastao u vreme Francuske revolucije, iz saziva Skupštine, kada su republikanci, suprotstavljeni monarhistima sedeli na levoj strani skupštine. Vremenom je naziv dobio šira značenja, i počeo je da označava tačku gledišta govornika.
Nedelja 05.12.2010.01:04
Hvala, vredelo je čekati ... Sad smo to apsolvirali da pređemo sad na moje pitanje. Koji si ti u onoj Hajneovoj misli?
Nedelja 05.12.2010.16:38
Najlepsa vam hvala gospođo Marta za objasnjenje al znam ko su Obraz i 1389 samo za ove ostale jos nisam cuo , al mnogo ste napisali ko ce to sve da cita , komentari treba da budu kratki i jedrnati , ima nekih komentatora sto se razpisu ko Castro pred parlamentom :) Izvinite Meni se sviđa , ona pevacica Marta Savic da niste to vi slucajno ?
Nedelja 05.12.2010.00:20
Ovaj Karadzic je toliko agresivan da je to strasno.Verovatno posledice teskog zlostavljanja u detinjstvu,hteo da bude devojcica pa mu nisu dali.... Ja mislim da bi licno predsednik Srbije trebao da izadje pred narod i jasno kaze:""Resili smo da ukinemo Srbe i u narednih par dana skupstina ce odluciti o nasem novom identitetu a istorija se ukida do daljnjeg,dok se ne napise nova! Tako cemo svi biti jednaki bicemo ono sto se od nas trazi u datom trenutku i moze da nas menja kad ko zamisli i kako mu odgovara!"" Nece me zacuditi ako sutra na RTS-u budem cuo tako nesto.
Subota 04.12.2010.17:21
Ponos Srba sigurno jesu ti momci i devojke,Srbija se zvanično stidi njih i svoje dece,svojih patriota,svojih junaka,veliča svoje neprijatelje,omalovažava svoj narod,obespravljuje Srbe,oduzima Srbinu pravo na slobodu govora i kretanja,pravo na slobodu odbrane i zaštite imovine bilo koje vrste,oduzima pravo na govor i izražavanje,oduzima pravo Srbinu na edukaciju,pravo na veru,pravo na rad,pravo na porodicu,pravo na ljubav,pravo na slobodu izbora,pravo na informisanje,pravo na zdravlje,pravo na bolest,pravo na zdravu hranu,pravo na automobil,pravo na tugu i veselje,pravo na izvorsku vodu,pravo na rakiju i vino,pravo na Srpsku muziku,pravo na Srpski proizvod,ajvar,rakija,m76,tenk84,KiM,....
Nedelja 05.12.2010.00:00
Ovo da čita neko ko nije proveo dva minuta u Srbiji - pa da poveruju. Ostali , koji ovde žive, znaju da to APSOLUTNO nije istina! Ko to nama, meni kao Srbinu, oduzima bilo koje pravo u Srbiji... Niko mi ništa nije odzueo... Živim mirno i slobodno, kao i nekada. Ako je nekome oduzmanje "prava" da batina drugačije i druge, da preti, otima i ubija - kršenje njegovog ludskog prava - to je samo njegov problem, VELIKI problem. Kojih se to heroja Srbija odrekla.... Da se možda nije odrekla Karađorđa ili hadjuk Veljka, možda vovjode Mišića.... Da, Srbija se ODREKLA ratnih zločinaca koje neko hoće da prozivede u heroje, izdajnika i kvislinga od 1941 na ovamo... raznih Legija i sličnih "mladića"...
Nedelja 05.12.2010.00:34
Ja ne razumem gde je otpisani pomenuo Vojvodu Mišića, hajduk Veljka i Karađorđa ... Zašto mu podmećeš to?
Nedelja 05.12.2010.00:38
Pa napisao je kako mi se mi odričemo srpskih junaka i heroja.... Ja nisam primetio da se i jedan Srbin i jedna vlast toga odrekla..... Ali me samo, naravno logični sled razmišljanja, zanima šta on misli pod terminom - heroji? Jer nam se danas za heroja servira svaka šuša koja je uzela pušku u ruke, a malo se ko pita, namerno ili slučajno, šta je sa tom puškom i radio.....
Nedelja 05.12.2010.01:01
Koja deca.... što večito neke apstrakcije, ajde konkretno - koja deca? Koje se to dece Srbija odriče?
Nedelja 05.12.2010.01:08
ZAšto je plivač uvredio nekoga sa zastavom i majicom Kosovo Srbija.Zašto deci ne date posao koji zaslužuju kad završe školu?Žašto deci ne obezbedite škole i obdaništa?Zašto su ovi momci i devojke kriminalci,a oni mirni što ti bukvalno razjebu pola Londona ili Pariza su fini i ne brukaju nikoga,a ovi sa par polupanih izloga su ko Hitler?Kad hitlerovci po švabiji danas šire rasnu i versku mržnju,i to ono kako treba,niko ništa.Lično znam za neke Haradinajeve zločine,i on je oslobođen,a gen Lazarević?Jer to nije odricanje?Jel nije odricanje odbijanje države da stane iza Miloša Pavlovića?
Nedelja 05.12.2010.01:19
Zato što sportska manifestacija nije mesto za POLITIČKE parole, eto zato..... Drugo, nije rabijeno "par prozora" već je Beograd bio demoliran i to 3x za dve godine - februar 2008, avgust 2008 i oktobar 2010 godine. Zar je to malo??? Ne samo demoliran već o obrukan.... Mene ne zamina šta se radi preko već šta se radi u SRBIJI, jer ovde živim i radim, razumeš? Tačno je da ima propusta kao i u svakoj državi, ali ja znam i puno značajnije od M.P. iza kojih nije stala država, pa opet tako ne pričaju.... Znaš zašto je tako? Njje zbog Tadića sigurno, ili zbog EU, već što ste se igrali rata i VELIKIH Srba punih 10 godina, pa su kola otišla nizbrdo...
Nedelja 05.12.2010.01:30
Politička parola KOSOVO JE SRBIJA?Politička parola Minhen je Nemačka?Nacionalizam je kad nemac vozi mercedes?Kako nije bruka što španci sve polupaju?Kako nije bruka kad američki pijani navijači razlupaju doslovno centar grada posle ragbija?Kako nije sramota kad engleski navijači prave sranje i niko ne sme od predstavnika zakona da uđe u taj deo grada,kao recimo ni policija ni hitna pomoć ni vatrogasci,ni vojska ne smeju na dorćol,luduju njih trista i lome sve oko sebe?Pariz je goreo mnogo više za dve godine,pa?I ja se nisam igrao velikog srbina,niti sam se ikad tako nazvao.Ti si veliki srbin,ja sam u svojoj zemlji budala.Gde si ti bio i šta si ti uradio za srbiju?
Nedelja 05.12.2010.02:06
Da, to je politička parola! Na sportskoj manifestacija toga ne može da bude. Čudim se da ti kao bivši sportista se tome čudiš? Privatne stavove Čavić može da izražava van "borilišta", preko medija, na konferenciji za novinare, preko svog sajta... ali ne na tom mestu! Njima je to smetalo i oni su reagovali, mislim na organizatore. Kao što ja ne želim da u Beogradu gledam na stadionima rasističke i neofašističke komentare, a svi znamo šta se piše i skandira. Gore je Pariz ali je gore zbog ozbiljih stvari. Beograd je gore zbog "usijanih mozgova" koji misle da imaju prava, da su pozvani, da određuju ko ima prava u Srbiji, da onu dele neku "pravdu"... e, pa neće moći više tako... ima zakona.
Utorak 07.12.2010.16:55
Због таквих као ти, Србија се стално извањава и пропада, кад кажем да сам Србин ти кажеш фашиста, кад кажем, Космет, кажеш хулиган, доста ми вас је квазиевропљана иди тамо и уживај у њиховој демократији.
Nedelja 05.12.2010.01:10
Da li mi govorimo o njegovim rečima ? Ja lepo čitam da pominje: ... njih i svoje dece, pa u nastavku svojih patriota, što se odnosi na tu decu, pa u nastavku svojih junaka, što se opet odnosi na istu tu decu. Srbija se odriče svoje dece koja su patriote i junaci .... Jel sad malo jasnije? Eto tako sam ja to pročitao i razumeo. Ali to je valjda zato što smo otpisani i ja veliki srbi... pardon patriote, ovaj tradicionalisti pa možda nacionalisti, desničari, pa se razumemo.
Nedelja 05.12.2010.00:46
AJde Ja sam glup,ti mi kaži?Koji će Nemac da prebaci posao u Srbiju i Srbinu da da platu 2000€,a toliku platu ne da ni svom nemcu?Ili Francuz?Ili Italijan?Lažete za milionima radnih mesta,ono govedo reklo 500000 radnih mesta kad on uzjaše,i kad je uzjahao?Znaš li koliko je radnika zaposleno u Toyoti?
Nedelja 05.12.2010.00:52
Vadiš iz konteksta... predlažim da nabaviš i pročitaš malo više ne političkih već samo ekonsomskih analzia dobitka Srbije od ulaska u EU.... Pa neće biti da baš naši svi privrednici i ekonmisti ništa ne znaju... zar ne???
Nedelja 05.12.2010.00:57
Pa biće,ja sam otišao iz Srbije,koju sam odbranio.Ti ćeš tamo lepo sa tvojim stručnjacima,koji samo sebe gledaju,kao i ti.Inače,znam dosta ekonomista,sa zvanjem magistra je nekoliko njih,dele moje mišljenje.Nisu svi oni Srbi.Ima i engleza.Ali ti si pametan,lako je tebi.
Nedelja 05.12.2010.00:51
I ako se osećaš slobodno,ajmo do Prištine,ili do Košara,ajmo u Novi Pazar,sa srpskom zastavom na haubi.I nemoj da pljuješ po Legiji,spasio je više ljudi nego što si ti u životu sreo.
Nedelja 05.12.2010.01:04
Molim te, osim "spasavanja ljudi" navedimi još neka časna i plemenita dela pomenutog NOVOG srpskog pisca....
Nedelja 05.12.2010.01:13
Pa ako kažeš da je Srbija slobodna i sigurna,ako voliš svoju zemlju,valjda ćeš da je upoznaš,da je proputuješ?I za spasavanje ljudi,policije,civila,vojnika,šiptara i srba po KiM sam svedok.A gde si ti junače bio dok je sveti Điki urlao po švabiji pobite ih,udrite jače.Jesi video kako deca plaču zbog dobrih Amera?Jesi video kad se izvlače tela iz porodilišta?Ne želim da pripadam Vama koji to slavite.
Nedelja 05.12.2010.01:22
Vidim kako si nas obradnio.... Baš lepo.... nice.... ! Opet podmetanje i poturanje.... da mi kao salvimo rat i ubijanje našeg naroda, a vi "junaci" ga žalite i branite.... Pa ne znam da li su i one hladnjačke sa telima pobijenih ljudi po jezerima i rekama bile deo te, vaše i tvoje odbrane Srbije... Ako ste je tako branili, ovako nam i treba... Obrulkali ste naš narod...
Nedelja 05.12.2010.01:25
Ubijali ste albanski narod, nisu samo Srbi žrtve, shvati to! Ne može se u ime srpstva to raditi, to nije ni jedan Srbin od vas tražio, osim možda onih monustruma iz tadašnje vlasti..... Brukali ste srpski narod.... I nije ni slučjano što ne možemo da idemo u tu Prištinu.... ali samo se vi i dalje čudite i pitajte.... možda jednom i shvatite nešto....
Nedelja 05.12.2010.01:38
Nijedan vojnik nije ubio albanski narod,jer mi nismo napadali albaniju,sa teritorije albanije je vršena agresija,a po Ženevskoj konvenciji,mi vojska smo imali pravo da uđemo u albaniju i pobijemo sve što nosi oružje i uniformu,jer su oni agresori.Niko iz vlasti nije tražio da se ubijaju šiptari,niti smo ih ubijali,Teroristi su drugo.Gde si video da je vojnik silovao dete i snimao to,a da je sad na položaju kao sorry boss?Mi smo spašavali Srpski narod,a ti što ne možeš u Prištinu i Peć?Reče da je Srbija slobodna i sigurna,samo je nestašica mleka,koga ima,ali nema u prodaji,i ti se osećaš sigurno tamo?Ja sam bio na turneji po KiM pre dve god,ajde i ti 'SRBINE'
Nedelja 05.12.2010.01:48
A koje onda pobio te ljude u potrpao u hladnjače? Kažeš, nije bilo zločina... nije istina! Bilo ih je i to puno! A vojska može da se smatra krivom i to na dva načina. Dirketno i indireknto! Direktno - nije sankcionaisala počinioce zločina u svojim redovima. Ima za to primer, ali o tome kasnije. Indirektno - jer nisu "prstom mrdnuli" da pohapse i spreče prisustvo paravojnih formacija na KiM, za koje se unapred znalo šta mogu da urade, što su i radili. Činili su zločine i pljačkali! A ako ti kažeš da toga nije bilo, ili vešto pretvaraš laž u istinu ili zaista veruješ da smo mi Srbi bezgrešni, čak i kada ubijamo. A sada pomenuti primer - Komšija iz mesta gde žiivm, sa još nekoliko njih je 1999
Nedelja 05.12.2010.01:52
otišao na to isto KiM, da se BOGATI, tim rečima! Jedan od njih se javno hvalio šta su radili nad nesrbima, a neću ni da ponavljam komentare koje je imao i šta je sve pričao... Drugi, je igrom slučaja teško ranjen i jedva je ostao živ. A znaš kako je ranjen? Prilikom pljačke kuće, albanske naravno, kada su se ljudu samobranili, pa je naleto na cev... Jel to nije zločin po tebi, pljačka??? Umesto da bude proceusiran za to što je radio još je na kraju DOBIO penziju od ove države i sada lepo živi i ne radi ništa.... E, ako je to vaše SRPSTVO, onda neka hvala, muka mi je od toga.... Pre ću biti "niko i ništa" nego podržavalac zločinma... Ali, srećom većina Srba vas osuđuje i svaka čast...
Nedelja 05.12.2010.02:16
Наравно да су чињени злочини са српске стране. Али наша је морална дужност да се од тих злочина оградимо, да похватамо злочинце и изведемо пред правду. Српски народ не може бити заточник злочинаца, један нам је већ доста пуних 15 година. Ако "отписани" и њему слични мисле да могу нас остале, нормалне грађане, убедити како није било злочина - у великој су заблуди. Пошто он чита књиге господина Легије и брани истог као моралну громаду, само цитирам "мудрог" Коштуницу, мени је све јасно.... Можда је то управо и порекло "бизнис капитала" поменутог "јунака"....
Nedelja 05.12.2010.01:42
I uostalom,vidim da si kao milan47,samo lepše pišeš srpski,ti sam sebi daješ pluseve,a pogledaj koliko pluseva ima komentar o pravima Srba u Srbiji,gde smo počeli raspravu i biće ti jasno.Odoh da spavam.
Nedelja 05.12.2010.13:56
Nešto pobegoste kada je počela priča o srpskim zločinima. Zar nemte toliko moralne hrabrosti i snage da se suočite sa time i osdute ono što je radio naš narod,. tj određene osobe.
Subota 04.12.2010.23:56
Koje Srbije???? One koja hoće napred, koja hoće da ostavi razne zločince i zločine iza sebe, koja hoće pravdu, pravo, red i zakon, koja hoće da radi, stvara, ima i živi od rada.... Ili možda ona Srbija koja bi da ruzši, pali, prebija, ubija, preti, neradi nego otima... Imaju na žalost "dve Srbije".... Njih nisu stvorili oni kojima se to imputira, oni su samo primetili. Stvorili su je oni koji kažu kako nema "dve Srbije".... Da, na žalost, ima.... Ona prva, prava mora da pobedi ovu mraćnu, ratnohuškačku, zločinačku i ratnoprofitersku.... Ova prva čita Dostojevskog, Igoa, Dučića, Andrića a ova druga Legiju.....
Subota 04.12.2010.16:39
"Ponos i sramota Srbije". Ko dodeljuje pravo da neko može da daje takve "nagrade". Ime Srbije bi trebalo neko da koristi u zvanične svrhe. Sa dozvolom za to. A evo i primera ... Za mene kao nevladinu organizaciju u izboru za Ponos Srbije je pobedila organizacija "NAŠI 1389", dok je kao "Sramota Srbije" izabrana kompletna rukovodeća garnitura sa predsednikom na čelu. A evo i kriterijuma. NAŠI 1389 se bore za očuvanje srpske tradicije, vraćanje ljudskih vrednosti i očuvanje države Srbije u njenim granicama, dok izabranici Sramote Srbije su primer licemerja, kriminala, korupcije i ostalih najgorih ljudskih osobina i predstavljaju baš to ... Sramotu Srbije !
Subota 04.12.2010.18:29
a da nije karadzic ponos crne gore? nemojte nam nametati tudji ponos . mnogo tudjeg ponosa mi u srbiji imamo,zar ne?
Subota 04.12.2010.18:52
to su crnogorci koji su za svoju drzavu crnu goru a srbija im sluzi za izvlacenje para.
Subota 04.12.2010.18:56
Српски народ добро зна ко је понос Србије. А та "Иницијатива 33" је само још једна усташка агенција којој ће овакве глупости доћи главе.
Subota 04.12.2010.23:33
Сви су "усташе и плаћеници" када нам укажу на нешто што неваља у нашем друштву. Није да сада браним екс секретара Марка К., али ма какав он био, нико не може на основу тога да "амнестира" Покрет 1389 и поништи све оне гадости које су радили у овом друштву.
Nedelja 05.12.2010.01:27
Onog trenutka kada se Djindjic priblizio novcu sa Krita, tog trenutka je skinut. Jer osim Krita putevi malverzacija i kradja je nastavljalo prema Zagrebu, Frnacuskoj, Nemackoj, Londonu. Ta deca koju nazivate neo fasistima je nesto sasvim normalno sto ova zemlja ima. Glavna briga su ovi nasi na vlasti, jer 1050 ubistava uglavnom politicka, novinari, reonski oligarsi itd nije otkriveno evo vec 10 godina, e to je moja slepa osobo glavni problem. Korupcija je problem veci nego ikada, ili se mozda varam!? Da li su ova deca kriva sto nam je sudstvo samo na papiru drugim recima nula!!! Da li su ona kriva sto politicari tapkaju u mesto ups greska idu unazad!!!
Nedelja 05.12.2010.22:52
Слажем се с овом констатацијом, али СНП 1389 сигурно није оно најгоре у Србији, и ја немам намеру никога да браним или амнестирам, па ни њих. А ова "Иницијатива 33" је и усташка и плаћеничка.

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)